حاضرم بدون بهانه‌ای از پرسپولیس جدا شوم

به گزارش پایگاه خبری پارسیان نیلسون کوره آ جونیور به مصاحبه سوشا مکانی واکنش نشان داد و جمله جالبی به زبان آورد. وی بدون اینکه نقشی در حواشی اخیر داشته باشد، با اینکه نیمکت نشین بود اما به خاطر تشویق شدن توسط طرفداران پرسپولیس به متن حاشیه وارد شد.

موضوع از این قرار است که در پایان دیدار پرسپولیس-گسترش فولاد که با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید، سوشا مکانی یک گل سوال برانگیز دریافت کرد. همین موضوع کافی بود تا هواداران عصبانی پرسپولیس علیه این بازیکن شعارهایی سرداده و به تشویق نیلسونِ نیمکت نشین بپردازند.

سوشا که ماجرا را به این شکل دید، پس از خداحافظی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با هواداران پرسپولیس، در مصاحبه ای گفت: «این تیم یا جای من است یا جای نیلسون.»

این جمله عجیب را کسی به زبان آورد که مدعی بود با نیلسون رابطه قلبی و گرمی دارد. اما نیلسون برزیلی که سابقه و تجربه فراوانی دارد، در جواب سوشا یک مصاحبه کوتاه با ما انجام داد و گفت: «من همیشه برای سوشا مکانی احترام قائلم و تصور می کنم او دوست صمیمی من است اما اگر از حضور من در پرسپولیس ناراحت است، حاضرم این تیم را ترک کنم و به باشگاه دیگری بروم.»

همچنین نیلسون اضافه کرد: «البته در این تصمیم، مسئولان باشگاه و هواداران هم نقش دارند. اگر آنها به من بگویند برو، حتما پرسپولیس را ترک خواهم کرد و بدون هیچ عذر و بهانه ای با همه پرسپولیسی ها خداحافظی می کنم اما فقط به این شرط که سوشا این موضوع را از من بخواهد و باشگاه به همراه هواداران هم جدایی مرا تائید کنند.»