حال و هوای موکب های اربعین حسینی در پارسیان/ 4 موکب به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می کنند+ تصاویر

با نزدیک شدن به اربعین حسینی، 4 موکب در غربی ترین نقطه هرمزگان و در شهرستان پارسیان به صورت شبانه روزی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) خدمات ارائه می کنند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ در غربی ترین نقطه هرمزگان در شهر پارسیان این روزها موکب های اربعین حسینی در حال خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع)هستند، عده ای دیگر نیز کوله پشتی های خود را بسته و آماده قدم گذاشتن در مسیر کربلا هستند و عده ای دیگر نیز از که از مسیر عشق و دلدادگی باز مانده اند خود را وقف خدمت به زائران اربعین کرده اند.

 

از نکات جالب توجه در این موکب ها این است که خدمت رسانی و عشق به امام حسین(ع)، کوچک و بزرگ و زن و مرد نمی شناسد، برخی از کودکان کفش زوار را واکس می زنند، برخی از بانوان، به زنان زائر خدمات رسانی می کنند و یکی دیگر نیز در گوشه ای خودروها را به پارکینگ هدایت می کند.

 

4 موکب شهدای گمنام، امام حسن مجتبی(ع)، خادم الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در شهرستان و در مسیر زائرین اربعین حسینی به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به زائرین هستند.

 

این تنها گوشه ای از خدمت رسانی به زائرین بود، کسانی که خود را وقف امام حسین (ع) کرده اند تا زائر ابا عبدالله، سال های بعد نیز مشتاقانه و پرشورتر به سوی کربلا گام بردارد و نائب الزیاره همگان باشد.