باحضور فرمانده سپاه پارسیان برگزار شد؛ مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه پارسیان

حضور فرمانده سپاه پارسیان، مسئول جدید بسیج رسانه پارسیان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سرگرد اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه شهرستان با اشاره به جایگاه خطیر اصحاب رسانه اظهار کرد: اصحاب رسانه به عنوان صاحبان اندیشه نقش خطیری دارند و باید نکاتی را سرلوحه کار خویش قرار دهند تا در راستای هدف خدمت به مردم و رضای خداوند قرار گیرد.

 

فرمانده سپاه پارسیان، با بیان اینکه صف اول مقابله با هجمه‌های دشمنان اصحاب رسانه است، گفت: انتقاد منصفانه همراه با پیشنهاد، تبیین دستاوردهای نظام برای مردم، روحیه مطالبه‌گری، هم افزایی با سایر رسانه‌ها، دشمن شناسی و دشمن ستیزی از اهم انتظارات از اصحاب رسانه این شهرستان است و مشارکت اجتماعی و جلب اعتماد عمومی باید سرلوحه کارتان باشد تا تمام این فعالیت‌ها موجب توسعه و پیشرفت و خودباوری در مردم شود.

 

در ادامه از خدمات چند ساله عبدالحمید حیاتی مسئول سابق بسیج رسانه پارسیان تقدیر و مصطفی حمزوی به عنوان سئول جدید بسیج رسانه معرفی شد.

 

عبدالحمید حیاتی، مسئول سابق بسیج رسانه پارسیان نیز با قدردانی از اعتماد فرماندهی سپاه شهرستان در انتخابش گفت: باید در کنار نقد منطقی و مطالبه‌گری، مراقب ارکان نظام و خط قرمزها باشیم و با استفاده از ظرفیت‌های نظام وارد یک فضای رقابتی جدیدی از مبارزات شویم که نتیجه آن تقویت نظام و ارزش‌های اسلامی باشد.

 

مصطفی حمزوی، مسئول جدید بسیج رسانه پارسیان نیز مسئولیت بسیج رسانه را مسئولیتی مهم و ارزشمند خواند و عنوان کرد: هدف بسیج رسانه ایجاد هم‌دلی و هم‌زبانی بین رسانه‌ها و تقویت خبرنگاران انقلابی با هر نوع گرایش، تفکر و سلیقه در راستای صیانت از دستاوردهای اساسی انقلاب اسلامی در عرصه مبارزه‌ و مقابله با جنگ نرم رسانه‌ای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.