حضور معاون رئیس‌جمهور در محفل فتنه گران+عکس

در حالی که مقام معظم رهبری بر فاصله گذاری اعضای دولت با فتنه تأکید دارند برخی از دولتی ها با حضور خود در مجالس مرتبط با افراد فتنه‌گر توصیه های رهبری را نادیده گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، در هفته ای که گذشت مراسمی برای بزرگداشت یاد مرحوم سیمین بهبهانی با دعوت کانون شهروندی زنان و انتشارات روشنگران برگزار شد.

نکته قابل تأمل در این مراسم حضور افرادی بود که در فتنه 88 نقش بسیار پررنگی داشتند.

نرگش محمدی یکی از فعالین حقوق بشر در کشور در این مراسم حضور داشت؛ نرگس محمدی پیش از این در ملاقات خارج از برنامه رسمی کشور و هماهنگی های شخصی اش با کاترین اشتون، گزارشی از وضعیت اسف بار حقوق بشر در ایران ارائه کرد که بلافاصله بعد از این گزارش تحریم های جدیدی به خاطر نقض حقوق بشر در کشورمان از سوی اتحادیه اروپا علیه ایران وضع شد.

یکی دیگر از مدعوین این برنامه نسرین ستوده بود که یکی دیگر از فعالان حقوق زنان در کشور و عوامل موثر در فتنه 88 است.

نسرین ستوده در جریان حضور هیئت پارلمانی اروپا در کشور به طور مخفیانه و با اقدام به کشف حجاب جایزه حقوق بشری ساخاروف را از این هیئت دریافت کرد که به خاطر تحریم های ایران این جایزه را به وی ندادند.

ستوده و محمدی دو تن از محکومان فتنه 88 هستند که پیش از این با ارسال خبرهای غیر واقعی از وضعیت زنان در کشور و همچنین سیاه‌نمایی های حقوق بشری باعث وضع تحریم ها علیه ایران شدند.

دیگر افراد حاضر در این جلسه نیر از فعالین جنبش سبز و عاملان فتنه 88 در کشور بودند که پرونده های آنها در حمایت از فتنه‌گران قطور است.

در کنار حضور فعالین فتنه در این جلسه شعر و آواز برای مرحوم بهبهانی، شهیدندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، نیز در این برنامه حضور داشت.

شهدیندخت مولاوردی در کنار یکی از محکومین فتنه 88

نکته جالب این است که تمامی رسانه‌های اپوزیسیون و ضد نظام خبرهای این حضور را پوشش و با شور زیادی این خبر را بازتاب داده اند.

این در حالی است که مقام معظم رهبری در جلسه ای که به مناسبت هفته دولت با هیئت دولت داشتند برای چندمین بار تأکید کردند که خط قرمز نظام فتنه است و وزرا فاصله خود و افرادی که در اطراف خود را دارند با فتنه مشخص کنند.

به نظر می رسد قصه حضور فتنه گران در اطرافیان دولت بی پایان است و برخی از دولت‌مردان و دولت‌زنان به هر قیمتی حاضر نیستند از همراهی فتنه گران دست بردارند.

منبع:دانا