حکمی که حکم کنندگانش را خواهد بلعید!

آنچه مقامات عربستان سعودی نباید هرگز فراموش کنند، بازتابها و عوارض و عکس العملهایی است که به دنبال اعدام آیت الله شیخ نمر، گریبان حاکمان خودفروخته طاغوتی عربستان را خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، متن یادداشت حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با عنوان «حکمی که حکم کنندگانش را خواهد بلعید!» را در ذیل می خوانید:

صدور حکم اعدام برای روحانی برجسته شیعی (شیخ النمر) توسط دادگاه عربستان، اشتباه بزرگی است که جز از مشتی انسان های عقب افتاده و زبون و ذلیل که دل به بیگانگان داده اند، صادر نمی گردد. اگرچه از این طایفه احمق و وابسته به استکبار هرگونه اقدامی قابل پیش بینی و انجام است اما آنچه مقامات عربستان سعودی نباید هرگز فراموش کنند، بازتابها و عوارض و عکس العملهایی است که به دنبال آن، گریبان حاکمان خودفروخته طاغوتی عربستان را خواهد گرفت.

حکم اعدام شیخ النمر، نه اولین و نه آخرین اقدام ظالمانه و فاجرانه اهالی ظلم و تباهی خواهد بود اما به گواه تاریخ این قبیل اقدامات، نه تنها از شور انقلابی توده های مردم مسلمان نمی کاهد که امت اسلام را بر پیشبرد اهداف بلند ضداستکباری خود مصمم تر خواهد نمود. قطعاً اولین ثمره چنین اقدامی، استحکام بیشتر وحدت امت اسلام و تقویت جریان توفنده بیداری و مقاومت اسلامی در سراسر جهان خواهد گردید تا جایی که علمای اهل سنت کشورمان نیز احساس خطر نموده و این اقدام احمقانه را جز تشدید زمینه های بروز فاجعه ای برای امت اسلام اعم از شیعه و سنی ندانسته اند و به حکام سعودی توصیه نمودند که سریعاً تجدیدنظر نمایند. گذشته از این که اگر نبود این اظهارات و یا حتی تن دادن حاکمان عربستان به این گونه درخواست ها و یا آن که رژیم بی اختیار و وابسته عربستان، به هر دلیل از این حکم ظالمانه منصرف گردد و یا بر آن پافشاری نموده و اقدام نماید، در هر دو صورت گور خود را کنده است زیرا مهم اصل این جسارت بود که چه بسا به دستور اربابان غربی شان، بدین وسیله در مقام تِست امت اسلام بر آمدند و به نظر می رسد نفس این جسارت زمینه تزلزل و فروپاشی رژیم پوسیده شاهنشاهی عربستان را فراهم نموده است و دیر یا زود این حکم، حکم کنندگانش را خواهد بلعید! البته خیلی باید سران عربستان به دور از وادی عقل و خرد سیاسی باشند که چنین حکمی را اجرا نمایند زیرا در این صورت جرقه ای به انبار باروتی زده اند که قبل از هرچیز موجودیت خودشان را به مخاطره خواهد انداخت.
دستگیری و صدور حکم اعدام شیخ النمر، نشان می دهد که دامنه بیداری اسلامی سرزمین حجاز را نیز فرا گرفته است، بیداری اسلامی که مرز شیعه و سنی و عرب و عجم و ترک و کُرد و فارس و بلوچ نمی شناسد و می رود تا به فضل الهی با تکیه بر مشترکات اعتقادی امت اسلام، از مجموعه ملتهای مسلمان و مظلوم و آزادیخواه جهان، امت واحده ای بسازد.
البته مدتی است که سران رژیم رو به اضمحلال عربستان با درک شرایط به وجود آمده در بدنه امت اسلام، برای خوشایند سران استکبار، به ویژه آمریکا و انگلیس و اسرائیل، علیه جریان بیداری اسلامی و حرکت انقلابی توده های مسلمان در کشورهای مختلف از جمله علیه ملت سلحشور و متدین ایران اسلامی، اراجیفی بر زبان جاری می کنند و با امید به شکستن سد پولادین مقاومت اسلامی، با حمایت و پشتیبانی از جبهه فتنه و نفاق و ترور که نمونه بارز آن را در حمایت صددرصد از داعش (آشکار و پنهان) شاهد بوده و هستیم تا جایی که وزیر خارجه عربستان، ایران را بخشی از مشکل منطقه نه راه حل می داند، این در حالی است که سران عربستان در حمایت از داعش، برای رسیدن به اهداف شومشان، هر آنچه تیر در کمان نهاده و به اهداف خیالی انداختند، با نصرت الهی به سنگ خورده است و تاکنون به ویژه در سوریه و عراق نتوانستند در مقابل اراده آهنین ملتها کاری از پیش ببرند و لذا دیوانه وار به دنبال تخریب جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه و جهان هستند.
در حالی که افکار عمومی دنیا به خوبی می دانند پشت صحنه اختلافات مذهبی و جنایتها و آتش های فتنه داعش و غیرداعشی به ویژه در منطقه، کشورهای وابسته ای همچون عربستان سعودی بوده اند.
البته برای ملت بزرگ ایران از دیرباز چهره واقعی مرتجعان عرب و دولتهای عربی وابسته به غرب شناخته شده بوده است چه آن که در جریان هشت سال دفاع مقدس، حمایتهای ظالمانه و تمام قد این کشورها را از رژیم فاسد صدام در خاطره ها دارند و اکنون نیز پشت صحنه جنایتهای تروریست های تکفیری و فتنه داعش را در منطقه، همین کشورها می داند چه آن که اگر حمایت این ها نباشد پس چه عواملی تروریستهای جانی را در این حجم از سلاح و امکانات و اعتبارات، می تواند یاری و کمک نماید؟!