خروش انقلابي مردم پارسيان در پاسخ به معاندين نظام/ شعار مرگ بر فتنه گر طنين انداز شد

حاميان ولايت با تجمع و شعار مرگ بر فتنه گر و آمريكاي جنايتكار اقدامات هنجارشكنانه اخير را محكوم كردند.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حاميان ولايت با تجمع در مسجد حضرت فاطمه (س) اقدام هنجار شكنانه برخي فريب خوردگان داخلي را محكوم كردند.

 

این تجمع مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان پارسيان در جهت محکومیت حرکات ناشایست فتنه‌گراني بود كه طي چند روز گذشته با تخريب اموال عمومي و اهانت به برخي مقدسات و همسو با دشمنان اين انقلاب گام برداشته بودند.

 

حجت الاسلام پولادي نماينده ولي فقيه در منطقه چهارم ندسا در اين تجمع، ضمن محكوميت اقدامات هنجار شكنانه اخير، با توجه به سخنان حضرت امام (ره) كه امت من از امت صدر اسلام برتر و بهتر است، گفت: وجه تمايزي بين امت عهد رسول الله(ص) و امت امام راحل و امام حاضر وجود دارد با اين عنوان كه عوام مردم با پيامبر خدا حلقه وصل داشتند كه آن حلقه خواص جامعه بودند، يعني اگر خواص در كنار پيامبر خدا مي ايستادند عوام هم مي ايستادند، واگر اين خواص پيامبر را تنها مي گذاشتند عوام هم اين مسئله را تكرار مي كردند.

 

حجت الاسلام پولادي ادامه داد: اما در زمان حضرت امام خميني(ره) اين امت اسلامي اگر براي شهيد بهشتي ها، شهيد باهنرها، شهيد رجايي ها و … احترام قائل بوده و هست براي اين است كه اين خواص ارادتمند و سرباز رهبر خود بودند.

 

وي با اشاره به فاصله گرفتن آيت الله منتظري از رهبر و مقتداي خود گفت: آن زماني كه منتظري پا در ركاب حضرت امام(ره) بود رزمندگان ما در شب هاي عمليات براي سلامتي او دعا مي كردند، اما با فاصله گرفتن او از رهبر خود، مردم نيز از او فاصله گرفتند.

 

نماينده ولي فقيه در منطقه چهارم ندسا، به وجه تمايز امت رسول خدا و امت اما خميني(ره) و امام خامنه اي(مدظله العالي) اشاره كرد و افزود: هر شخصيتي در هر جايگاه و منسبي در مقابل امام امت ايستاد، مردم او را كنار مي زند، وجه تمايزي كه در ٩ دي خود را نشان داد و باعث شده است كه اگر تمام دنيا اعم از شرق و غرب دست به دست هم دهند باز هم ملت ٩ دي ها خلق خواهد كرد.

 

حجت الاسلام پولادي به حوادث و ناهنجاري هاي اخير اشاره و اظهار كرد: عربستان سعودي با ليدر هاي آموزش ديده افراد را وارد ميدان كرده كه امت بصير به همگام متوجه شدند كه اين افراد سلطنت طلب و منافق هستند و اين تجربه نخست اين ملت نيست و نخواهد بود.

 

وي با انتقاد از مسئولين سابق و كنوني اجرايي كشور، تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب فرياد به كساني كه نقش ضد اين انقلاب و به اصطلاح اپوزوسيون را بازي مي كنند نهيب مي زنند كه اين جوانان، دشمن آنها را به كف خيابان آورده و از عواطف و احساسات آنها سوء استفاده مي كند، پس چه كسي مشكل اين جوانان را حل خواهد كرد، و همه اين مشكلات براي اين است كه ما مسئولين اين منفذها را ايجاد كرده ايم و اگر خوني در اين آشوب ها بر روي زمين ريخته شود برگردن مسئوليني است كه اين مشكلات را به وجود آورده اند.

 

نماينده ولي فقيه در منطقه چهارم نيروي دريايي سپاه با انتقاد از سخنان مسئول اجرايي كشور در جمع هيئت وزيران، خاطرنشان كرد: اين كه حق مدني مردم است كه به كف خيابان بيايند و اعتراض كنند اما اغتشاش نه، جاي سؤال دارد كه زماني بايد افراد به خيابان بريزند كه مسئول از اوضاع و احوال افراد خبر نداشته باشد ولي آيا نمي دانيد كه اين جوانان بيكارند، نمي دانيد كه دختران و پسران نمي توانند ازدواج كنند، نمي دانيد كه بايد به كمك زلزله زدگان بشتابيد.

 

حجت الاسلام پولادي خطاب به دشمنان و منافقان داخلي و خارجي عنوان كرد: اين ملت از نظام و رهبري خود زده نشده و همواره پا به ركاب ايشان حركت خواهند كرد و تنها گله آنها از حقوق هاي نجومي، اختلاس و غارت بيت المال است.