خروش دریادلان پارسیانی در 22 بهمن تماشایی/ شیعه و سنی در کنار هم حماسه آفریدند+تصاویر

مردم دریادل شهرستان پارسیان اعم از شیعه و اهل سنت، با خروش تماشایی در 22 بهمن، حماسه آفریدند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مردم پارسیان همزمان با سراسر کشور با حضور در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن، سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

 

مردم ولایت‌مدار و انقلابی پارسیان نیز با حضوری باشکوه و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و با سردادن شعارهای مختلف مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مطیع امر رهبریم، ما تا آخر ایستاده‌ایم و … به سمت استادیوم تختی در حرکت بودند.

 

سردار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، در اجتماع با شکوه مردم پارسیان، با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جهانی که بعد از انبیاء و اولیای الهی، ظلمت و تاریکی آن را فراگرفته بود، با پیروزی انقلاب اسلامی، انفجاری صورت گرفت که بشریت به برکت این نور، راه عزتمندی، کمال و خداشناسی را پیدا کرده است.

 

سردار روانکار، به تفاوت های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های دنیا اشاره کرد و افزود: انقلاب هایی که در سایر ملل رخ داد، انقلابی مادی و سلطه یک گروه بر گروهی دیگر بود، اما انقلاب اسلامی اصالت و ریشه ای قرآنی دارد که برگرفته از تعالیم و دستورات الهی است.

 

وی، با اشاره به اینکه امروز کشور در حوزه نظامی با مشکلی روبه رو نیست، عنوان کرد: در حوزه نظامی به خودکفایی صد در صد رسیده ایم و همه تجهیزات را در داخل تولید کرده و در برخی موارد سایر کشورها نیز صادر می نماییم.

 

فرمانده منطقه چهارم ندسا، ادامه داد: مشکل امروز ما، متأسفانه مدیران و مسئولان بی کفایتی هستند که کر و لال شده و پنبه را در گوش گذاشته اند و توصیه ها و نصیحت های رهبر معظم انقلاب را نمی شنوند.

 

سردار روانکار، به موضوع سند 2030 نیز اشاره ای کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با صراحت خط بطلانی را بر این سند خفت بار کشیدند اما چرا یکدفعه مسئولان بخشنامه ابلاغ کرده و سرکشی از خانواده شهدا و گلگون کفننان را ممنوع اعلام می کنند و این چیزی جز نفوذ نیست و تا زمانی که جریان نفوذ در دستگاههای دولتی وجود داشته باشد کارکردن برای ملت سخت و دشوار خواهد بود.

 

وی، تهدیدات خارجی را بی تأثیر و خنثی دانست و خاطرنشان کرد: اگر تهدیدی از ناحیه خارجی وجود داشته باشد، جرأت اقدام آن نخواهد بود زیرا این دشمنان، ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس آزموده اند، اما همه نگرانی ها از داخلی هایی است که در خیابان کشف حجاب کرده و نگرانیم از آن افرادی که تز اجباری یا اختیاری بودن حجاب را پیشنهاد می دهند.