خطر مرگ در كمين نوزاد پارسياني/ وقتي پزشك اطفال بیمار اورژانسي را رد مي كند

نوزاد ٢٠ روزه پارسياني با بيماري و معرفي جهت بستري و سونوگرافي با بي توجهي پزشك اطفال رو به رو شد.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ وجود بيمارستان و پزشكان آن در هر شهري به نوعي امنيتي را براي بيماران ايجاد خواهد كرد كه در هر ساعت از شبانه روز خدماتي را براي بهبود بيماران ارائه مي دهند.

 

اما با سهل انگاري برخي از پزشكان، جهت رسيدگي به بيماران به خصوص بيماران اورژانسي، نگراني هايي را در بيماران به وجود مي آورد و به نوعي اعتماد شهروندان را خدشه دار مي كند.

 

خانواده نوزاد ٢٠ روزه پارسياني با مراجعه به مطب يكي از متخصصين كودك و نوزاد در سطح شهر، به بيمارستان رستماني و پزشك اطفال ارجاع داده مي شوند كه به صورت اورژانسي بستري و مورد سونوگرافي واقع شود.

 

اما اين نوزاد بيمار و بي تاب با بي مهري پزشك اطفال مواجه مي شود كه در نبود خود بيمار را به روز ديگر فرا مي خواند و خانواده نوزاد گريان را با نااميدي به منزل بر مي گرداند.

 

اين درحالي است كه در مواقع اورژانسي پزشك موظف است در هر حالتي به بيمار مراجعه كند تا بيمار را از شرايط بحراني نجات دهد، علي الخصوص يك نوزاد ٢٠ روزه .

 

طبق شنيده ها از خانواده بيمار، نوزاد شبانه به بيمارستان مادر و كودك شيراز انتقال داده شد تا بتواند خدمات پزشكي را دريافت كند، اين نوزاد با بي قراري و گريه هاي شديد كبود مي شود.