خطوط تلفن و اينترنت پارسيان در حالت كما/ وقتي قطعي هاي مكرر مردم را كلافه مي كند

خطوط تلفن و اينترنت شهر پارسيان مدتي است كه با قطعي هاي مكرر، مردم را كلافه كرده و بسياري از فعاليت ها، روي زمين مي ماند.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ امروزه فناوری اطلاعات جای خود را در جهان بازکرده و حرف اول را می‌زند به‌طوری‌که مردم نیاز به اینترنت و فناوری را از ملزومات زندگی روزمره خود می‌دانند و همین هم دلیلی بر آن شده که مردم اینترنت را یکی از مطالبات به‌حق در زندگی خود بدانند.

 

قطعي خطوط تلفن همراه و ثابت در پارسيان اين روزها معظل و چالشي جدي را پيش پاي شهروندان اين شهر گذاشته به طوري كه هر از گاهي ارتباط شهر با دنياي بيرون از خود، تا ساعت ها قطع مي شود.

 

مردم پارسيان که از مرکز استان ٤٥٠ کیلومتر فاصله دارند، حال باید تبعات این دوری از مرکز و عدم نظارت دقیق بر دستگاه‌های متولی برقراری این ارتباطات را نیز پذیرا باشند و این در حالی است که اکنون و به دلیل اختلال در ارتباط خطوط تلفن و اینترنت برخی فعالیت‌های تجاری و اجتماعی این شهرستان مختل شده است.

 

كارشناس مخابرات پارسيان نيز از سهل انگاري ماشين آلات اداره راه در قطعي خفيبر نوري خبر داد و گفت: به دلیل خاک برداری در حریم راه و بدون توجه به وجود فیبر نوری و تابلو های هشدار دهنده، در حوالي روستاي چک چک شمالی، این قطعی و اختلال به وجود آمد.

 

يكي از كاربران اينترنت كه خبرنگار يكي از خبرگزاري ها نيز مي باشد در گفتگو با پارسيان خبر، با ابراز گلايه از قطعي خطوط تلفن همراه و اينترنت در ساعاتي نامشخص از شبانه روز، گفت: شغل ما به اينترنت و تلفن همراه گره خورده، به طوري كه با قطعي اين خطوط، فعاليت خبرنگاري روي زمين مي ماند.

 

بكي از شهروندان پارسياني نيز در ادامه با ابراز گلايه از قطع شدن هاي مكرر خطوط تافن و اينترنت، عنوان كرد: با توجه به اینکه امروزه تلفن و اینترنت با زندگي مردم عجين شده و فعاليت و تفريحات آنها را تحت تأثير قرار مي دهد، مسئولان باید با ایجاد شرایط مساوی برای رقابت، ارائه خدمات به مشتریان را در دستور کار خود قرار دهند و به جای نقد و انتقاد از خدمات دیگر شرکت های خصوصی، خدمت رسانی خود به مردم را ارتقاء بخشیده و به فکر تسهیل در امور شهروندان باشند.