خطيب نماز جمعه اهل سنت پارسيان: بسياري از حوادث و مصيبت ها نتيجه اعمال انسانهاست / قوانين الهي براي تنظيم حيات بشر است

خطيب نماز جمعه موقت اهل سنت پارسيان با اشاره به بروز برخي حوادث براي بشريت، اظهار كرد: بسياري از حوادث و مصيبت ها نتيجه اعمال انسانهاست.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ شيخ حسين حمودي امام جمعه موقت اهل سنت پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه، گفت: كساني كه در خلقت خدا تفكر مي كنند به اولين چيزي كه مواجه مي شوند، اين است كه خداوند قوانين را براي ما به عنوان قانون جهان اصلي و تتظيم حيات بشر قرار داده است.

 

شيخ حمودي، با اشاره به اينكه برخي از قوانين ثابت و برخي متغير هستند، عنوان كرد: حركت افراد و خصايص اشياء كه به عنوان سنت در كائنات قرار داده شده، براي اين است كه حيات و زندگي اطراف خود را به خوبي بشناسند.

 

وي با بيان اينكه چرا برخي از نعمت هاي پيراموني ما، كم و زياد مي شود، تصريح كرد: اينكه نعمت ها متغير هستند، همانند سلامتي، رزق و باران كه گاهي هستند و يك روز نيستند، براي اين است كه انسانها كمي به تفكر نشسته و قدردان اين نعمت هاي گرانبها باشند.

 

امام جمعه موقت اهل سنت شهر پارسيان، اظهار كرد: آنچه در اطراف ما رخ مي دهد كه گاهي متناسب طبع حال ما انسانها نيست، محصول رفتار خود ماست كه سبب شده ايم بسياري از مصيبت ها و گرفتاري ها به وجود آيد.

 

شيخ حمودي، با اشاره به اينكه سنت ها و نعمت هاي الهي در زمين را قدر بدانيم، خاطر نشان كرد: خداوند براي هيچ بنده اي اراده شر نمي كند و هر حادثه و اتفاق از روي حكمت است و نيز بسياري از نعمت هاي در اختيار به دليل كفران آن، به روي خودمان قطع كرده ايم.