خطيب نماز جمعه پارسيان: اشرافی گری بلای جان جامعه اسلامی است/ انعطاف و دلسوزی برای جنایتکاران حادثه تهران شرکت در خیانت آنهاست

خطيب نماز جمعه پارسيان با تأکید بر توجه به محرومان و مستضعفان، اظهار کرد: اشرافی گری بلای جان جامعه اسلامی و انقلاب است.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه، حادثه جنایت جانیان داعش صفت در تهران که چهار نفر از جوانان این کشور را پر پر کردند را محکوم دانست و اظهارکرد: منطق دین که مورد تأکید عقل است برخود قاطع با جانیان و پرهیز از کمترین رأفت با آنان است، لذا هر گونه انعطاف و یا دلسوزی برای این جنایتکاران شرکت در خیانت آنان خواهد بود.

 

ميرزايي، با اشاره به حوادث مشابه در کشورهای غربی و محکومیت آن توسط مدعیان حقوق بشر گفت: چرا سران آمریکا و اروپا و برخی از غربزدگان واداده داخلی بعد از حادثه تهران و شهادت سربازان وفادار سکوت کردند و حتی آن را محکوم هم نکردند.

 

وی هدف غرب را ناآرامی در کشور دانست و یادآور شد: بعد از شکست های متعدد استکبار در منطقه دنبال آشوب و بر هم زدن آرامش نظام هستند كه به لطف خدا و هوشیاری نیروهای نظامی و اطلاعاتی پوزه کثیف قدرتهای بزرگ در منطقه به خاک مالیده شده و ملت بزرگ ایران هرگز تحمل جرثومه های دسته چندم داعشی و تکفیری را ندارد.

 

خطیب نماز جمعه با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی و هشدار به ترویج اشرافی گری و دوری از تحقق عدالت عنوان كرد: انقلاب اسلامی از قبل از پیروزی تا امروز همواره بر لزوم توجه به محرومان و مستضعفان و مقابله با اشرافیگری تأکید کرده و امروز بلایی که به جان جامعه اسلامی و انقلاب افتاده، اشرافی گری است.

 

میرزایی با بيان اينكه اشرافی گری با اهداف انقلاب و آرمان های امام و مقام معظم رهبری مغایرت دارد، خطاب به مسئولان گفت: با دوری از اشرافیگری و پیروی از ولایت فقیه و دنبال کردن آرمان های امام راحل، در حفظ نظام اسلامی و پیشرفت روز افزون کشور تلاش کنند.

 

وي، با تبریک هشتم اسفند ماه سالروز تأسیس امور تربیتی، آن را صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر دانست و بر ضرورت توجه بیشتر به امور تربیتی و ارزشهای دینی و انقلابی تاکید کرد.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر پارسیان، از دعوت گروه رقاص به پارسیان و شرکت در یک مراسم عروسی در جمع مردم به شدت انتقاد و ان را مصداق بارز فساد علنی دانست و تأکید کرد: این که زندگی را با حرام و اسراف شروع کنیم انتظار برکت و سعادت نباید داشته باشیم.

 

امام جمعه پارسیان خاطرنشان کرد: امشب میزبان درب حرم مطهر امام حسن عسگری خواهیم بود و از مردم جهت استقبال و تبرک دعوت می کنیم که امیدواریم باعث خیر و برکت برای شهرستان باشد.