خطيب نماز جمعه پارسيان: حضور در ٢٢ بهمن ميزان علاقه مندي مردم به انقلاب را نشان مي دهد/ رفع مشکلات اقتصادی گامي در جهت ایجاد عدالت اجتماعی است

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به فرارسيدن راهپيمايي ٢٢ بهمن، اظهار كرد:حضور در ٢٢ بهمن ميزان علاقه مندي مردم به انقلاب را نشان مي دهد.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به اولین سخنرانی حضرت امام خمینی(ره)،در جوار شهدای انقلاب که فرمودند، من به پشتیبانی این ملت تو دهن این دولت ستم شاهی می زنم، گفت: کلام امام ساده اما انقلابی و تاثیر گذار به طوری که جمعیت چند میلیونی را به وجد آورد و همان جا بود که کار دولت وابسته به غرب را تمام و شیشه عمرش شکست.

 

ميرزايي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که فرمودند،٢٢ بهمن امسال تماشایی خواهد بود، عنوان كرد: حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن نشان از میزان علاقه آنها به انقلاب است.

 

وی یادآور شد: وقتی قطار انقلاب بر ریل ارزش ها و آرمانهای مکتبی به فضل الهی و پشتیبانی مردم به پیش می رود به موازات آن با تهدیدات گوناگون دشمنان مواجه می شود لذا نباید غفلت کرد.

 

امام جمعه پارسيان تصريح كرد: شرایط امروز منطقه و جهان که حاکی از توطئه‌های جدیدی از طرف جبهه استکبار وصهیونیسم علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است، لزوم اهمیت راهپیمایی ٢٢بهمن را بیشتر می كند، لذا از آحاد مردم جهت اداي دین به امام راحل و شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبري، برای حضور درراهپیمایی ٢٢ بهمن دعوت مي شود.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان، با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی هوایی با معظم له در خصوص مبارزه با کارگزاران حکومتی فاسد و شدت عمل در پی گیری آن، اظهار كرد: رفع مشکلات اقتصادی مردم گام مهم در ایجاد عدالت اجتماعی است و تبعیض، فساد و رانت در تقابل با عدالت اجتماعی است.

 

ميرزايي، ادامه داد: وقتی عنوان می شود درآمد نفتی رو به افزایش است و تحریم ها کمتر شده، باید اثر خود را در قیمت ارز می گذاشت در حالی که شاهد آن نیستیم و قدرت پول ملی کمتر شده است.

 

وی به استناد سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ظلم آمریکا به مسلمانان فلسطینی و یمنی گفت: تنها گزینه باقی مانده برای ریشه کنی ظلم، مقاومت است و البته نصرت الهی غالب و وعده او مبنی بر حکومت مستضعفان تخلف ناپذیر است.

 

خطیب نماز جمعه پارسيان، با اشاره به 20 بهمن روز حفاظت اطلاعات سپاه، اضافه كرد: ظرفیت و توانمندیهای هوشمندانه سازمان حفاظت اطلاعات، تلاش دشمن برای نفوذ را ناکام ساخته به طوری که توانسته است پنجه در پنجه سرویس های بزرگ جاسوسی دنیا بیاندازد.

 

میرزایی، همچنين به 25 بهمن ماه سالروز صدور حکم تاریخی امام راحل مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی اشاره كرد و افزود: این حکم نشانه تیزبینی ، قاطعیت و هوشیاری حضرت امام(ره) بود به طوری که آرمان آنها را بهم ریخت لذا نباید این موضوع مهم را فراموش کرد.

 

وی به اقدام سخیف دولت کره جنوبی مبنی بر اعطا نکردن هدیه شرکت سامسونگ به ورزشکاران ایراني، تصريح كرد: بی تردید این اقدام با هدف تحقیر مردم ایران بوده و بهترین واکنش ایران تحریم محصولات سامسونگ است که بازار 80 میلیونی را با انواع محصولات خود تسخیر کرده است.