خطيب نماز جمعه پارسيان: حفظ روحيه دهه ٦٠، رتبه برتر كشور در منطقه را رقم زده است/ مسئولبن دل هاي خود را اشرافي گري بزدايند

خطيب نماز جمعه پارسيان با ارج نهادن به روحيه انقلابي دهه ٦٠ ، اظهار كرد:برتري كشور در منطقه براي آن است که مردمانش روحیه دهه 60 را فراموش نکردند و آن را حفظ کردند.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با تبریک سالروز 27 رجب مصادف با مبعث پیامبر اکرم(ص)، گفت: واقعه بعثت رسول اکرم(ص) را باید بزرگترین واقعه دینی دانست چرا که آغاز رسالت آخرین پیامبر خدا و آغاز دعوت به آخرین دین الهی و آخرین کتاب یعنی قرآن کریم است.

 

ميرزايي، با اشاره به دیدار برخی از مسئولان کشور با مقام معظم رهبری و يادآوري نکته مهم و کلیدی روحیه انقلابی در دهه 60 تصريح كرد: اگر در منطقه دست برتر را داریم به خاطر ان است که مردمانش روحیه دهه 60 را فراموش نکردند و ان را حفظ کردند.

 

وی ادامه داد: در سایر حوزه های کشور مخصوصا در حوزه های مدیریتی باید مردانش به همان روحیه های خاکی و بی ریا و با صفا برگردند كه چاره حل مشکلات کشور را با روحیه خدمتگزاری دهه 60 امکان پذیر است.

 

امام جمعه پارسيان به نابسامانی وضعیت دلار و ایجاد مشکلات ناشی از آن اشاره و عنوان كرد: متأسفانه مدتی است که اقتصاد کشور در چنبره دلار قرار گرفته و ارزش پول ملی را پایین آورده كه براي رهایی اقتصاد از این چنبره لازم است اما به نظر می رسد قبل از آن باید برخی دلهای خود را از روحیه اشرافی گری بزدایند.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به شکست های متوالی تروریست های اجاره ای در سوریه و ورود مستقیم آمریکا و روانه کردن برخی از ناوهای خود به مدیترانه برای جبران شکست های تروریست ها گفت: بعد از تهدید جدی روسیه مبنی بر پاسخ فوری به آمریکا، ترامپ ادبیات خود را عوض کرد.

 

ميرزايي افزود: لشکرکشی یکباره آمریکا و رفتار انفعالی آنها ثابت کرد که بر خلاف آن چه که از ترامپ می گویند، او مرد تهدیدات تو خالی است و اقدامات و رجز خوانی های او جهت حفظ آبروی از دست رفته است لذا نه تنها ناجی آمریکا در حال افول نشد بلکه افول آن را سرعت بخشید.

 

وي، تأکید كرد: شکست امروز ترامپ قطعا بر دو تصمیم مهم آنها در اردیبهشت ماه مبنی بر خروج از برجام و انتقال سفارت آمریکا از تل اویو به قدس تاثیر مهمی خواهد گذشت.

 

رئیس شورای فرهنگی شهرستان از بزرگترین یادواره شهداي شیعه و اهل سنت در نوزده اردیبهشت با حضور حاج صادق آهنگران خبر داد و اظهار کرد: یادواره شهدا نقش مهمی در ایجاد روحیه ایثار و از خودگذشتگی دارد، یاد و خاطره شهدایی که وظیفه خود را حمایت از ولایت و انقلاب می دانستند، آنهايي که مایه افتخار و پشتوانه‌ انقلاب هستند.

 

امام جمعه شهرستان با قدرداني از حضور آحاد مردم، جوانان و اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان خاطرنشان كرد: به لطف خدا در سال 96 پارسیان رتبه اول ستادهای نماز جمعه استان را کسب کرد.