خطيب نماز جمعه پارسيان: در فضاي نا امني هيچ خواسته اي تأمين نمي شود/ حمله به مقدسات و غارت بيت المال انگيزه شوم اغتشاش گران را نشان داد

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به حوادث اخير و برخي اقدامات هنجارشكنانه، اظهار كرد: در فضاي نا امني هيچ خواسته اي تأمين نمي شود و حمله به مقدسات و غارت بيت المال انگيزه شوم اغتشاش گران را نشان داد.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به غفلت به عنوان مهمترین چالش رشد و پیشرفت يك جامعه، گفت: اصلی ترین خروجی و محصول غفلت فتنه هایی است که قوام و انسجام یک جامعه را با چالش جدی مواجه می سازد.

 

ميرزايي، غفلت خواص و مسئولان کشور را خطرناکتر عنوان و تأکید کرد: جامعه‌ای پویا، امن و رو به رشد و پیشرفت خواهد بود که مسئولانش خود را همواره خادم دلسوز و بی منت مردم دانسته و در مقام عمل نیز با پرهیز از هر گونه غفلت، ضمن رصد توطئه‌های دشمنان و بستن مجاری نفوذ بدخواهان، بر سرمایه های اجتماعی به ویژه اعتماد مردم بیافزاید و مهمترین مؤلفه عزت و وحدت و انسجام ملی را نهادینه سازد.

 

وي با اشاره به حوادث اخير در كشور ادامه داد: حوادث اخیر اگر چه تلخ بوده و هست اما از این حیث که برخی غفلت زدگان و آلودگان به شهوت قدرت و ثروت را که با عملکرد و مواضع خود باعث امیدواری دشمنان و دلسردی مردم را دامن می زنند، به فضل الهی به خود آمده و در جهت منافع و مصالح نظام و پیرامون منویات ولایت و رهبری حرکت کنند.

 

امام جمعه پارسيان یادآور شد: عنصر دیگری که جامعه را در معرض آسیب جدی قرار می دهد کفران نعمت و ناسپاسی به داشته ها و سرمایه های مادی و معنوی است که به برکت مجاهدتها و ایثار های خالصانه بدست آمده است، البته در هر جامعه ای مشکلات و ناکامی هم وجود دارد که نباید نسبت به آن بی تفاوت بود اما ناسپاسی نسبت به اقدامات بزرگ و خیره کننده و تخریب و سیاه نمایی درست نیست.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان با توصيه به مسئولان در اميدوار نگه داشتن مردم، عنوان كرد: مسئولی که سر سفره انقلاب و شهدا نشسته به جای شکر گذار بودن و خدمت به انقلاب دائما ناسپاسی و در حال دلسرد کردن قشر آسیب پذیر و فراهم کردن بستری برای دشمنان قسم خورده انقلاب که یک بار به بهانه تقلب در انتخابات و یک بار به بهانه مشکلات اقتصادی با پشتوانه مستقیم سران کفر این همه خسارت به بار آورند.

 

وی با بيان اينكه در فضای نا امنی هیچ خواسته ای تامین نمی شود، با قدرداني از مردم همیشه در صحنه و انقلابی در جهت راهپیمایی و اعلام انزجار از تفاله های استکبار و جدا کردن خط فتنه و نفاق، گفت: اقدامات و تحرکاتی از قبیل آتش زدن مسجد و حسینیه، حمله به امامزاده ها و غارت اموال عمومی بهترین گواه بر نیت و انگیزه شوم اغتشاش گران است.

 

ميرزايي با اشاره به 19 دی سالگرد قیام خونین مردم قم در اعتراض به مقاله ساواک علیه حضرت امام(ره) اظهار كرد: این حرکت پاسخ به نیاز زمانه بود که با حضور به موقع مردم و با شناخت دشمن جواب آنها را دادند و مقدمه پیروزی انقلاب شد.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با اشاره به 17 دی ماه سالروز اجراي توطئه استعماری کشف حجاب به دستور پهلوی اول، تصريح كرد: دشمنان اسلام می دانند ارزشهای دینی بزرگترین مانع بر سر راه آنها است و امروز نباید با مقوله بی حجابی بی تفاوت باشیم چرا که همه ما در مقابل حجاب و ارزشهای اسلامی مسئول هستیم.

 

امام جمعه پارسيان، با گرامیداشت ایام شهادت شهید هسته ای، شهید احمدی روشن بيان كرد: شهادت احمدی روشن مسیر مبارزه و مقاومت را با دشمنان زبون هموار ساخت.