خطيب نماز جمعه پارسيان: دولتمردان رفت و آمدهاي سران انگليس را رصد كنند/ افزايش قيمت ها براي جبران بدهي دولت فشار بر مردم را سرسام آور كرده است

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به ادامه ركود و بيكاري در دولت گفت: افزايش قيمت ها براي جبران بدهي دولت فشار بر مردم را سرسام آور كرده است.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به پیام شجاعانه سردار سلیمانی به فرماندهان جهاد اسلامی و گروههای مقاومت فلسطینی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی برای پشتیبانی همه جانبه از مقاومت گفت: این پیام عمق اعتقاد به مقاومت اسلامی در پهنای امت اسلام را می رساند و در یک جمله روشن و قاطع خلاصه می شود که، هر كجا مظلومی باشد و یا رد پای ظالمی نمايان شود، ایران اسلامی و انقلابی به عنوان یک وظیفه انسانی و دینی حضور خواهد داشت.

 

ميرزايي با اشاره به اينكه ملت سلحشور ایران و همه مجاهدان راستین اسلام که تحت شعار هیهات منا الذله در برابر جبهه استکبار مقاومت می کند هرگز مکان و جغرافیا مفهوم ندارد، عنوان كرد: در خباثت دشمنان اسلام بین اسرائیل، آمریکا و انگلیس تفاوتی نیست و همه آنها سر و پا یک کرباسند و سگ زرد برادر شغال است.

 

وي به خیانت ها و دخالت های مکرر روباه مکار و حیله گر انگلیسی علیه ایران اشاره كرد و افزود: سیاستمداران و دولتمردان، رفت و آمدهای سران انگلیسی را رصد کنند و با صلابت در حوزه دیپلماسی ظاهر شوند و مراقب فریب انگلیسی باشند.

 

امام جمعه پارسيان با محكوم كردن اقدام ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، تصريح كرد: با این اقدام فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک تر شد و جهان یک پارچه جهالت ترامپ را محکوم و تمام توجهات جهان اسلام را به سمت قدس کشاند.

 

خطيب نماز جمعه شهرستان پارسيان با گرامیداشت 27 آذر شهادت شهید دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه تأكيد كرد: هم دانشگاه و هم حوزه می تواند دو مرکز قوی برای ترقی و پیشرفت باشد و البته می تواند مرکز انحراف و انحطاط کشور قرار بگیرد.

 

میرزایی همچنين با انتقاد از بودجه پیشنهادی دولت برای سال 97 و ادامه بیکاری و رکود اقتصادی، به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد دقت و تدبیر داد و اظهار كرد: افزایش قیمت ها برای جبران کسری و بدهی های دولت، فشاری است که مردم باید تحمل کنند و الا آنهایی که حقوق نجومی و یا پاداش میلیاردی دريافت مي كنند هیچ احساسی از این گرانی ها و فشارها ندارند و بار سنگين مشكلات بر دوش مردم قرار می گیرد.