خطيب نماز جمعه پارسيان: رژيم ستمشاهي نوكر حلقه به گوش آمريكاي جنايتكار بود/ مسئولان برای حل دغدغه‌ها و مشکلات مردم تلاش کنند

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، اظهار كرد: رژيم ستمشاهي نوكر حلقه به گوش آمريكاي جنايتكار بود.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به دهه فجر و سی و نهمین سالگرد ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یادآوری خاطرات دوران انقلاب از دو جهت حائز اهمیت است كه چهره واقعی رژیم فاسد ستمشاهی که بیشتر به عمله و نوکری حلقه به گوش برای آمریکای جنایتکار بود را معرفی کرد و جوانان بدانند شصت هزار مستشار آمریکایی در ایران حق توحش می گرفتند و برای غارت این مملکت از یکدیگر سبقت می گرفتند.

 

میرزایی اساسی ترین نیاز کشور را آرامش، اتحاد و انسجام ملی دانست و اظهار كرد: دشمن در صدد القاء ناکارآمدی نظام اسلامی است و دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب است، لذا مسئولين اتحاد و همدلي خود را حفظ كنند.

 

وی ادامه داد: در حالی که دشمنان داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی صف آرایی کردند باید تمرکز بر مصالح ملی و تقویت انسجام و اتحاد حول محور منویات ، هشدارها و هدایت های مقام معظم رهبری باشد تا کشتی انقلاب به سر منزل مقصود برسد.

 

خطیب نماز جمعه به رابط خوب مقام معظم رهبری با جوانان اشاره کرد و یادآور شد: نسل جوان امروز اگر از جوانان ابتداي انقلاب بالاتر نباشد کمتر نیست و نمونه آن شهید حججی در عصر حاضر است.

 

امام جمعه پارسيان، به دیدار مستند سازان جوان با مقام معظم رهبري و پنج توصیه معظم له اشاره و عنوان كرد: نیاز اصلی کشور در شرایط کنونی جهت گیری انقلابی است چرا که دشمن در صدد از بین بردن ماهیت انقلابی گری است و امروز جنگ نرم دشمن برای براندازی نظام تلاشی است که دشمن با همه قوا به کار گرفته و ابزار آن هم فضای مجازی است.

 

میرزایی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به اتکا به خدا و کار برای خدا، تصريح كرد: همان خدایی که سپاه مسلمین را در بدر و خندق نصرت کرد همان خدا می تواند ما را در جنگ نرم دشمن نصرت و در برابر هجمه های ناجوانمردانه آنان به پیروزی برساند.

 

وی با قدرداني از حضور مدیران استانی از جمله مدیر کل دادگستری، مدیر تعزیرات حکومتی و ناظر گمرکات استان هرمزگان گفت: مسئولان برای حل دغدغه‌ها و مشکلات مردم تلاش کنند و کاستی های شهرستان را که سالیان دراز از آن رنج می برند را ترمیم کنند.

 

امام جمعه پارسيان، با تسلیت ایام فاطمیه (س)اول گفت: مردم و مسئولان حرمت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)را حفظ کنند و با سیاه پوش کردن مناسب شهر در ایام عزاداری به خاندان اهل بیت(ع) احترام بگذارند.