خطيب نماز جمعه پارسيان: سياستمداران آمريكا دست از درنده خويي بر نمي دارند/ ملت ايران با وجود مشكلات اقتصادي عاشقانه پاي انقلاب هستند

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به خوي استكباري سياستمداران آمريكايي، اظهار كرد: سياستمداران آمريكا دست از درنده خويي بر نمي دارند.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر، حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار 19 دی با مردم قم که همچون همیشه از جهات مختلف حائز اهمیت و قابل توجه بود آن هم در شرایطی که برخی تصور می کردند حوادث روزهای اخیر کشور را در وضعیت بدی قرار داده است اما نگاه معظم له مالامال از امید به آینده بود و در عین تذکر درباره مشکلات اقتصادی مردم فلش ماجرا را دقیقا سوی کانون اصلی فتنه یعنی دشمنان دیرینه انقلاب بردند.

 

ميرزايي ادامه داد: مقام معظم رهبری در واکنش به رفتار احمقانه آمریکایی ها در حوادث اخیر ریشه تمام دشمنی ها و توطئه‌های ضد ملت ایران را انقلاب اسلامی دانستند و فرمودند: تمام حرکات ناکام دشمن در این چهل سال در واقع پاتک به انقلاب است زیرا انقلاب حضور سیاسی دشمن را ریشه کن کرد.

 

وي گفت: موضعی که مقام معظم رهبری برای آمریکا ترسیم می کند یک موضع تدافعی و انفعالی است لذا در سایه همین اقتدار است که وعده تلافی رفتار احمقانه ترامپ را می دهد و البته آمریکایی ها بهتر می دانند که این وعده صادق است.

 

امام جمعه پارسيان با هشدار به دشمنان قسم خورده انقلاب و برخي خود فروخته ها ي اين نظام، اظهار کرد: دشمنان انقلاب بدانند مردم با وجود گلایه های فراوان و گله مند بودن از مشکلات اقتصادی عاشقانه پای انقلاب هستند و از انقلاب دفاع می کنند.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان، با اشاره به تذکرات پیاپی مقام معظم رهبری در خصوص توجه به معضلات اقتصادی مخصوصا توجه به اقتصاد مقاومتی و فاصله گرفتن از خام فروشی عنوان كرد:
در صورت عمل به فرامین معظم له قطعا در جایگاه بالاتر و میزان رضایتمندی مردم هم رشد شگفت انگیزی پیدا کرده بود.

 

ميرزايي به کلام مقام معظم رهبری که از این نارضایتی مردم به زخم تعبیر کردند، تصريح كرد: برای درمان این زخم باید کمر همت ببندند و اجازه ندهند آرزوی آمریکا در ناامیدی مردم از حل مشکلات اقتصادی تحقق پیدا کند.

 

وي به شكست هاي آمريكا در برابر ملت ايران اشاره كرد و افزود: آمریکا در برابر مردم ما تحقیر شده و این درس بزرگی به ملل عالم است و تحمل این وضع برای آنها بسیار دشوار است و می کوشند به هر نحو ممکن ما را از راهی که آمده ایم بازگردانند اما با همت مسئولان در جبران مشکلات زندگی مردم آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد.

 

امام جمعه پارسيان گفت: تجربه نشان داده است که سیاستمداران سلطه طلب آمریکا هرگز دست از خصلت فرعونی و درنده خویی بر نخواهند داشت و الا باید از شکست های پیاپی بعد از روی کار آمدن ترامپ عبرت می گرفتند، از شکست توطئه‌ تجزیه عراق تا نا امیدی از اغتشاشات در ایران که با بصیرت و مقاومت مردم ایران تیرشان به سنگ خورد.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن، آن را یکی از روزهای به یادماندنی مردم ایران در مبارزه با دیکتاتوری پهلوی غاصب دانست و ان را اولین مرحله در پیروزی ملت بزرگ ایران خواند و این فرار اولین فرار شاه خائن نبود که با کودتای سیاه آمریکایی در سال32 مجدد بازگردد چون با موج خروشان انقلاب مردم که خواستار نظام سیاسی بر مبنای احکام و قوانین اسلامی بودند برخود و به سیاه چال تاریخ پیوست شدند.

 

میرزایی با اشاره به سالروز اسارت تفنگداران آمریکایی توسط دریا دلان سپاه دریایی در جزیره فارسی، اظهار كرد: به اسارت درآوردن نظامیان آمریکایی پیروزی آشکار در حساس ترین مقاطع انقلاب اسلامی بود که به لطف خدا انجام گردید.