خطيب نماز جمعه پارسيان: شعار نه شرقي و نه غربي، عدم پذيرش سلطه نظام استكباري است/ الگو گيري يمني ها از انقلاب اسلامي بيني آمريكا را به خاك ماليد

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به پایداری و مقاومت در برابر پروژه های جبهه استکبار، اظهار كرد: شعار نه شرقي و نه غربي، عدم پذيرش سلطه نظام استكباري است.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: یکی از خصوصیت های ملت بزرگ ایران تقابل با ظلم و ستم است و این روحیه را هم در مقابل رژیم ستم شاهی و هم در طی هشت سال دفاع مقدس از خود بروز داد.

 

ميرزايي با اشاره به ويژگي هاي انقلاب اسلامي اظهار كرد: انقلاب اسلامی الگویی برای ملت های آزاده جهان شد تا در برابر ظلم ظالمان و ستم ستمکاران بپا خیزند هم چنانکه در سالهای اخیر شاهد این تأثیر مهم بودیم.

 

میرزایی با اشاره به درس های انقلاب در سال 57 گفت: پایداری و مقاومت در برابر پروژه های جبهه استکبار که هر روز ترفندی را علیه جوامع اسلامی به کار می برند درس انقلاب است و شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی، مبتنی بر عدم پذیرفتن سلطه نظام های استکباری است.

 

وی متذکر شد: نظام جمهوری اسلامی با استعانت از آموزه های دینی و راهبری امام راحل و ادامه مسیر توسط مقام معظم رهبری توانسته است در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی مستقل از تمام نظام های استکباری عمل کند.

 

خطیب نماز جمعه با اشاره به خوش خدمتی های برخی کشورهای منطقه به استکبار و جنایات هزار روزه آنان در یمن، عنوان كرد: کسی نیست از شورای امنیت سازمان ملل سؤال کند، این همه ادوات جنگی که بر سر مردم مظلوم یمن ریخته می شود را کدام کشور به عربستان می دهد.

 

امام جمعه پارسيان با اشاره به جلسه آمریکا با اعضای شورای امنیت با موضوع تقابل با ایران گفت: آن چه بینی آمریکا و اذناب آنها را در منطقه مثل عربستان و امارات به خاک می مالد مقاومتی است که یمن آن را از انقلاب اسلامی ایران الگو گیری کرده و الان در کارگاه تولید موشک، موشک هایی با برد 350 کیلومتر درست كرده و از خود دفاع می کند.

 

ميرزايي، با مضحک خواندن ادعای آمریکا از ارسال موشک توسط ایران به یمن، تصريح كرد: زمانی که شدید ترین محاصره ها توسط عربستان و امارات در یمن انجام می شود تا جایی که حتی آب و غذا و دارو هم به دست مردم مظلوم یمن نمی رسد چه طور موشک های ایرانی وارد یمن می گردد.

 

وي، با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در خصوص نا امنی های افغانستان و نقش آمریکا و صهیونیست در پشت قضیه، اظهار كرد: آمریکا به جهت حاشیه امن رژیم صهیونیستی نمی خواهد منطقه روی خوش ببیند و لذا از رهگذر ناامن کردن نیابتی، بیشترین خدمت را به اين رژیم نا مشروع می کند.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان، با اشاره به شرایط پیچیده و ظالمانه استکباری و لزوم هوشیاری در جهت کاهش ضریب خسارت به جوامع اسلامی و در حاشیه امن قرار نگرفتن رژیم صهیونیستی، افزود: شکوه بخشیدن به راهپیمایی 22 بهمن باعث امیدواری مظلومان و یأس و انفعال قدرتهای زورگو است و همچنين فعال سازی ماشین تبلیغاتی و رسانه ای علیه رژیم صهیونیستی و آمریکاي جنایتکار و افشای چهره خائن جهان اسلام مثل ال سعود و امارات یکی دیگر از وظایف مهم امروز ماست.

 

امام جمعه پارسيان، با اشاره به 14 بهمن ماه روز فناوری فضایی خاطرنشان كرد: این که جمهوري اسلامی در فهرست 9 کشور صاحب چرخه کامل فناوری ماهواره قرار می گیرد مایه افتخار انقلاب و نظام اسلامی است.