خطيب نماز جمعه پارسيان: عهدشكني جزء لاينفك سياست هاي سلطه طلبانه آمريكاست/ تحولات منطقه بدون ايران رقم نخواهد خورد

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به عدم پاييندي آمريكا به تعهداتش، اظهار كرد: عهدشكني جزء لاينفك سياست هاي سلطه طلبانه آمريكاست.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به عدم پایبندی آمریکا به معاهدات بین المللی و اتخاذ مواضع قلدرانه آنها گفت: این مواضع و عهد شکنی ها جزء لاینفک سیاستهای سلطه طلبانه آمریکاست و چیز تازه ای نیست.

حجت الاسلام ميرزايي با بيان اينكه آمريكا هيچ زماني قابل اعتماد نخواهد بود، عنوان كرد: آن چه نباید از آن غافل شد، عبرت از تاریخ، پیشینه مذاکرات هسته ای و فرآیند برجام است که به عنوان یک تجربه تلخ باید از آن بهره گرفت.

امام جمعه پارسيان افزود: در مقابل هجمه های کور و زیاده خواهی های جبهه استکبار راهی غیر از مقاومت و ایستادگی وجود ندارد و هزینه های مقاومت به مراتب از هزینه های انفعال، ارتجاع و سازش کمتر خواهد بود.

وي تصريح كرد: هدف آمریکا از این همه بحث راجع به برجام همراه کردن اروپا در تحریم سپاه با خودش است و انتظار و توقع مردم این است که دولت در مقابل این ظلم آشکار همچنان ساکت ننشیند و با پشتیبانی مردم در مقابل این فتنه آمریکایی ایستادگی کند.

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به سفر ملک سلمان به روسیه برای نخستين بار، هدف عربستان را احیا نقش خود در منطقه دانست و یادآور شد: پادشاه عربستان بعد از شکست هاي پیاپی در یمن و سوریه، برای مقابله به قدرت نفوذ ایران به روسیه رفت که نتیجه ای هم حاصل نشد و همه مستكبران عالم بدانند که تحولات منطقه بدون نقش مهم ایران رقم نخواهد خورد.

ميرزايي در ادامه با تبریک هفته بزرگداشت پیوند اولیا و مربیان، نقش خانه و مدرسه را در تربیت نسل آینده مهم دانست و از همه خانواده برای این مهم دعوت به همکاری کرد.

امام جمعه پارسيان با اشاره به سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی نماینده حضرت امام(ره)و امام جمعه کرمانشاه توسط منافقین در سال 61 گفت: شهید اشرفی اصفهانی یار انقلاب و مایه دلگرمی جوانان انقلابی بود.

وی با اشاره به 25 محرم شهادت امام سجاد(ع) خاطرنشان كرد: ایشان با بهره‌گیری از اصل تقیه، هستی و دوام شیعه را حفظ کرد و در پوشش آن به هدایت و رهبری جامعه پرداخت.