خطيب نماز جمعه پارسيان: موريانه هاي داخلي بيشتر از دشمنان بيروني انقلاب اسلامي را به خطر مي اندازند / لزوم رعايت حال شهروندان در عروسي هاي پايان شب

خطيب نماز جمعه پارسيان با اشاره به خطر برخي موريانه ها و خود فروخته هاي داخلي براي انقلاب اسلامي، اظهار كرد: موريانه هاي داخلي با اقدامات نسنجيده بيشتر از دشمنان بيروني، انقلاب اسلامي را به خطر مي اندازند.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسيان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرستان، با اشاره به دشمنی آمریکا، اسرائیل و برخی دیگر از کشورهای غربی نسبت به ملت و نظام اسلامی مانند فرانسه که در یک هفته دو بار به منافقین تروریست که دستانشان به خون این ملت آغشته است اجازه رسمی جلسه و نشست سیاسی می دهد و یا رفت و آمد سران انگلیسی با نیت آزاد کردن جاسوسشان و امید دادن به عوامل نفوذی، گفت: تردیدی بر دشمنی شیاطین و استکبار نیست اما آن چه در شرایط کنونی قابل توجه است این است که دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیدند که اقدام نظامی، امنیتی، سیاسی علیه انقلاب اسلامی پاسخ نمی دهد لذا این گرگهای گرسنه به موریانه های داخلی چشم دوختند.

 

ميرزايي با انتقاد از برخي خود فروخته هاي داخلي، عنوان كرد: متأسفانه گاهی در کشمکش‌های قدرت و سیاست، انگیزه های شخصی، حزبی و جناحی بر مصالح ملی رجحان پیدا می کند و آب بر آسیاب دشمن ریخته می شود و آنهایی که نان و نمک خورده انقلاب بودند کمر بر شکستن نمکدان بسته اند.

 

وي با بيان اينكه برخي از درون در پي خشكاندن ريشه انقلاب اسلامي هستند، تصريح كرد: با وجود موریانه ها دیگر نیازی به دشمنی دشمنان بیرونی نیست و همان موریانه های داخلی شجره طیبه انقلاب را از درون به مخاطره می اندازند، اما نظام اسلامی چه قدر باید هزینه غفلت ها، جهل ها، لجبازی ها و خیانتهای دوست نماهایی که چشم بر مصالح و منافع کشور بستند را باید پرداخت کند.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان خطاب به مسئولان در رسيدگي به دغدغه هاي رهبر معظم انقلاب، اظهار كرد: مسئولان دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در حوزه آسیب های اجتماعی، فضای مجازی، معیشت مردم، بیکاری، مقابله با فساد و قاچاق جدی پی گیری کنند تا شکست دیگری بر جبهه استکبار تحمیل گردد.

 

امام جمعه پارسيان، همچنين با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در بندر عباس و تأکید معظم له بر لزوم بکارگیری همه امکانات برای دعوت به نماز گفت:
مسئولان، خود در اولویت دعوت به نماز هستند تا دیگران هم از آنها الگو بگیرند.

 

حجت الاسلام ميرزايي با تبریک شهادت جانباز سرافراز علی خوش لفظ و پیام مقام معظم رهبری در پی عروج ملکوتیش که فرمودند، اجر دهها سال درد و رنج جانبازی را به جایگاه والای شهادت فی سبیل الله پیوند زد، افزود: شهید خوش لفظ با همه مجروحیت ها هیچ وقت از دفاع از انقلاب و ولایت کوتاهی نکرد لذا زندگی این شهید می تواند الگویی برای جوانان شود.

 

وي درگذشت عالم ربانی آیت الله حائری شيرازي را تسلیت و با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که فرمودند، وی عمری با برکت در خدمت تربیت نفوس و تعالی بخشیدن به روح و دل و عمل مخاطبان خود قرار داد، بيان كرد: آیت الله حائری عالم انقلابی و موثر در جریان های نظام اسلامی بود.

 

امام جمعه پارسيان در ادامه با اشاره به مسأله حقوق شهروندی که مورد توجه مسئولان کشور قرار گرفته گفت: حقوق شهروندی باید منطبق با رویکرد اسلامی باشد و الا حقوقی که فریاد کودکان یمنی و فلسطینی را نشنود مناسب شأن انقلاب اسلامی نیست و نبايد به مسائل فانتزی و شعاری تبدیل نشود بلکه حق اشتغال، زندگی آبرومندانه و بهره‌مند شدن از هوای سالم هم مورد توجه باشد نه اینکه لابلای شهروندی حقوق سیاسی ارائه گردد.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان با تبریک 8 ربیع الثانی ولادت امام حسن عسكری(ع) عنوان كرد: با همه فشارها، کنترل ها و مراقبت های بی وقفه حکومت عباسی یک سلسله فعالیتهای سیاسی، اجتماعی و علمی در جهت حفظ اسلام و مبارزه با افکار ضد اسلامی انجام دادند و جامعه را برای دوران غیبت فرزند خود آماده کردند.

 

ميرزايي با توجه به قرار گرفتن در آستانه نهم دی ماه گفت: حماسه نهم دی تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ انقلاب اسلامی با ارزشهای انقلاب بود و با حرکت میلیونی بصیرت، وحدت و یک دلی خود را به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نشان داد.

 

وي با اشاره به برگزاری مجالس عروسی لزوم رعایت حال شهروندان در ساعات پایانی شب را خواستار شد و ادامه داد: زندگی که باید با رضایت الهی شروع شود آن را با گناه آلوده نکنیم.