خطیب نماز جمعه اهل سنت شهر پارسیان: حادثه تروریستی در اهواز و به خاک و خون کشاندن هموطنان محکوم است/ اعمال خوب و نیکو در پیشگاه خداوند ضایع نمی گردد

خطیب نماز جمعه اهل سنت شهر پارسیان با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز گفت: حادثه تروریستی در اهواز و به خاک و خون کشاندن هموطنان محکوم است.

به گزارش پایگاه خبری پارس خبر؛ شیخ احمد خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه به اهمیت مهربانی، حسنات و نیکی در جامعه اشاره و گفت: خداوند می فرماید ما هر اعمال خوبی که شما انجام دهید را ضایع نمی گردانیم و شرط صلابت اعمال خوب، رضایت داشتن بر ایمان است.

 

شیخ خنجی، با انتقاد از برخی افراد در رعایت نکردن برخی نظم ها در نماز جمعه، اظهار کرد: یکی از نکات حضور در نماز جمعه نشستن در صفوف منظم نماز است که ثواب و پاداش بالایی دارد که رعایت کردن این نظم ها در اقتدار نماز جمعه و پاداش و اجر آن تاثیر بسزایی دارد.

 

وی، افزود اگر کسی قصد لطف و مهربانی نسبت به همنوع و جامعه خود داشته باشد اما اگر نتوانست و فرصتی پیش نیامد، برای آن شخص یک حسنه کامل نوشته خواهد شد.

 

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در اهواز، تصریح کرد: هجوم وحشیانه و تروریستی که عزیزان ما را در اهواز به خاک و خون کشید و منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد محکوم می گردد.

 

وی گفت: در جامعه اسلامی اینگونه اعمال محکوم است که یک یا چند نفر بدون حساب و کتاب جامعه را به خاک و خون بکشانند اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودک این گونه حرکات وحشیانه را محکوم می نماییم.

 

خنجی در پایان با انتقاد از رفتار توهین آمیز یکی از فوتبالیست ها نسبت به صحابه پیامیر(ص) خاطرنشان کرد: اینگونه رفتارها به دور از مرام ورزشی است و مسئولین باید با اینگونه افراد برخورد کنند تا دیگر شاهد این چنین رفتاری از دیگر افراد نباشیم و این رفتار را محکوم می کنیم.