خطیب نماز جمعه پارسیان؛ هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی/ مسئولین بر کودهای مرغی و غیربهداشتی نظارت کنند

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک عید بزرگ غدیر در این هفته گفت: حادثه ای بزرگتر از مساله غدیر در جامعه اسلامی نیست و لذا از آن تعبیر به عهد معهود در عالم بالا و میثاق مأخوذ در عالم پایین نام بردند که با وجود اهمیت بالا در این روز از مظلومیت عید غدیر یاد کرد و از همه مردم و دستگاههای تبلیغاتی و فرهنگی برای اجرا برنامه های متنوع و با محتوا دعوت کرد.

 

میرزایی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج امسال، اظهار کرد: حج میعادگاه مسلمانان جهان برای رسیدن به منافع بزرگ از جمله شناخت نقشه های دشمنان اسلام است.

 

وی، ایجاد اختلاف بین جوامع مسلمین را از نقشه های دشمنان اسلام دانست و با بهره از کلام رهبر معظم انقلاب در پیام به حاجیان در مکه، تصریح کرد: عاملان دشمنان اسلام، یعنی حاکمان خون‌ریز سعودی در اجرای راهبرد دشمنان خون ملت های مسلمان را هدر اعلام کردند و مسلمانان باید با هوشیاری و اتحاد سیاست های شیطانی دشمنان و عوامل داخلی آنان را خنثی کنند.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهدای مظلوم ۸ شهریور، رجایی و باهنر، اظهار کرد: خدمت خالصانه به مردم جلوه کارآمدی نظام اسلامی است و مبارزه با فساد و مفسد که این روزها مطرح است هم از مصادیق کارآمدی نظام است چرا که اگر مسئولی فاسد شود نمی تواند به مردم خدمت کند.

 

امام جمعه پارسیان ادامه داد: کارآمدی نظام اسلامی، همسویی آحاد مردم با اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی را به دنبال خواهد داشت و روحیه جهادی و صداقت در گفتار و کردار مسئولین از جمله شاخصه های اصلی در دولت در تراز انقلاب اسلامی است.

 

میرزایی، هفته دولت را بهترین فرصت برای بازخوانی شاخص دولت اسلامی و بیان دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: خودکفایی در گندم، غنی سازی 20 درصد توسط شهید شهریاری، ساخت جنگنده های نظامی از جمله کوثر و دهها دستاورد را که در دوران تحریم تولید شده، نتیجه اعتماد به توانمندی داخل است.

 

وی، با اشاره به ۸ شهریور روز مبارزه با تروریسم، عنوان کرد: با وجود این که انقلاب اسلامی قربانی تروریسم منافقان بوده و هزاران نفر را به شهادت رساندند اما دولت آمریکا که ادعای مبارزه با تروریسم دارد نام منافقان را از لیست تروریسم خارج و از آنها حمایت همه جانبه می کند و در اجلاس سالانه آنها شرکت می کند و باید گفت که منافقان محصول سیاست آمریکا و اسرائیل در تقابل با انقلاب اسلامی است.

 

رئیس شورای فرهنگی شهرستان با اشاره به ولادت امام هادی(ع) تاکید کرد: امامت امام هادی(ع) از سخت ترین و حساس ترین دوره های امامت شیعه محسوب می گردد و امروز زیارت غدیریه و جامعه کبیره دو یادگار مهم از امام هادی(ع) به عنوان منشور امامت و ولایت در قالب زیارت است که باید قدر آن را بدانیم.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، سالروز شهادت آیت الله سید محمد باقر حکیم و شهید اندرز گو که الگوی مبارز انقلابی و خستگی ناپذیر هستند را گرامی داشت.

 

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به غیر بهداشتی بودن کودهای مرغی از مسئولین مربوطه تقاضای نظارت جدی و بدون مسامحه را کرد.

 

وی همچنین با توجه به نگرانی خانواده‌ها و در خواست مردمی، از نیروی انتظامی برای برخورد با موتور سیکلت هایی که صداهای غیر عادی دارند درخواست کرد.