خطیب نماز جمعه پارسیان: آمریکا شیره برجام را تا آخرین لحظه مکید/ خروج آمریکا از برجام نشان داد که دشمنان نظام اسلامی به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: آمریکا شیره برجام را تا آخرین لحظه مکید و بعد هم تفاله ان را به دور انداخت.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: خروج آمریکا از برجام نشان داد که منطق رهبر معظم انقلاب در نام گذاری سال های اخیر بر محور اقتصاد مقاومتی از چه اتقان و استحکامی برخوردار است.

میرزایی ادامه داد: مقام معظم رهبری با درک هوشمندانه، طراحی دنیای غرب در وابسته کردن اقتصاد ایران به خارج از مرزها و شکل گیری اقتصاد واردات محور ، به خوبی نقشه دشمن را درک کرده و پادزهر ان را ارائه فرمودند.

وی با توصیه به همه مسئولان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: اگر در ده سال گذشته همه قوا و نیرو های کشور با تمام قوا برای تحقق اقتصاد مقاومتی به میدان می آمدند یقینا امروز به درجه ای از اتقان و استحکام در بنیان های اقتصادی رسیده بودیم و با کمترین هزینه و بدون حاشیه سرافرازانه و مقتدرانه عبور می کردیم.

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به توصیه های مکرر مقام معظم رهبری در عدم اعتماد به آمریکا تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام نشان داد که دشمنان نظام اسلامی به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و تنها فایده برجام ابطال نظریه تعامل با کدخدایی به نام آمریکا بود.

وی ادامه داد: آمریکا در حالی از برجام خارج شد که در کنار توقف فعالیت های هسته ای کشورمان ده ها امتیاز نقد گرفت بدون ان که به تعهد خود عمل کند حتی ده ها تحریم جدید به ان افزود این در حالی بود که آمریکا شیره برجام را تا آخرین لحظه مکید و بعد هم تفاله ان را به دور انداخت.

امام جمعه پارسیان، با اشاره به دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر ماندگاری انقلاب اسلامی با وجود تهدیدات سردمداران آمریکا و نابودی همه آنها، تاکید کرد: اروپا باید بداند برجام مکمل و متمم ندارد و جمهوری اسلامی نه در خصوص مسئله موشکی و نه نفوذ منطقه ای به هیچ وجه با شما وارد مذاکره نخواهد شد.

میرزایی ادامه داد: خروج آمریکا از برجام برای ملت ما یک نعمت و دستاورد بود چرا که سالها اقتصاد کشور را معطل برجام و ماندن و خارج شدن آمریکا از آن کردیم که امیدواریم با همت مسئولان در جهت آرامش و ثبات بر فضای اقتصادی کشور و بدون چشم داشت به بیگانگان از این مرحله عبور کنیم.

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به حملات رژیم غاصب صهیونیستی به سوریه و حمله به بارگاه حضرت یوسف)ع) در نابلس گفت: زمان بزن و در رو تمام شده است و نابودی اسرائیل قبل از وعده امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به دست نیروهای مقاومت محقق می شود.

امام جمعه شهرستان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت لبنان در انتخابات این کشور، افزود: پیام این انتخابات این بود که مردم لبنان مقاومت را با زر و زور و تزویر قدرتهای استکباری و ارتجاع عرب معاوضه نمی کند.

رئیس شورای فرهنگی شهرستان، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای بازخوانی رفتار و کردار با معیار های اسلامی دانست و بر خودسازی و تهذیب نفس تاکید کرد.

وی همچنین دهه تکریم و غبار روبی مساجد را فرصت مناسبی برای یادآوری استفاده از ظرفیت های خاموش شده مساجد برای تقویت و رشد روحیه انقلابی در بین مردم و جوانان دانست.

میرزایی، جلسه روحانیون در آستانه ماه مبارک رمضان با عنوان طلایه داران تبلیغ را برای بررسی مسایل تبلیغی و مشکلات اجتماعی مهم ارزیابی کرد و برای همه مبلغان آرزوی توفیق بیشتر کرد.

امام جمعه پارسیان با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی رحلت آیت الله ایمانی خاطرنشان کرد: آیت الله ایمانی در صف اول مجاهدتهای اجتماعی و انقلابی حضور داشت.