خطیب نماز جمعه پارسیان: با مذاکره با آمریکا پا بر عزت انقلاب نگذاریم/ مردم منتظر برخورد با محتکران و مفسدان اقتصادی هستند

خطیب نماز جمعه با اشاره به اینکه مردم هنوز منتظر برخورد با مفسدان اقتصادی هستند، گفت: مردم از از مفسدان اقتصادی بیشتر از مشکلات اقتصادی ناراضی اند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت شهادت امام جواد(ع) در ۲۹ ذی القعده گفت: یکی از سخت ترین دوران امامت شیعیان دوره امام جواد علیه السلام بوده است، بازخوانی تاریخ فعالیت های امام نهم در این زمانه که دشمن از روش های مختلف سیاسی و فرهنگی برای مبارزه با نظام اسلامی بهره می گیرد بسیار عبرت آموز و راهگشاست.

 

میرزایی با اشاره به اقدامات دولت و قوه قضائیه و ایجاد آرامش در بازار، اظهار کرد: ارائه این بسته ها آرامش موقتی به دنبال دارد اما درمان نمی کند، دولت با کمک کارشناسان اقتصادی، عزل و نصب واقعی و نه سیاسی و هدایت نقدینگی به سمت تولید داخلی باید در پی علاج واقعی باشد.

 

امام جمعه پارسیان به برخود جدی دستگاه قضایی با مفسدان و محتکران اقتصادی اشاره و عنوان کرد: آن قدر که مردم از فساد اقتصادی ناراضی هستند از مشکلات اقتصادی ناراضی نیستند.

 

وی با تاکید بر فرا رسیدن سالروز شهادت شهید حجحی و عزت نظام اسلامی، بیان کرد: مراقب باشیم پا بر عزت این انقلاب با نرمش نشان دادن به درخواست مذاکره آمریکا نگذاریم.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان به عزت انقلاب اسلامی و بی اعتمادی رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است چرا که کمر داعش را شکسته و عراق و سوریه را به صاحبانش برگردانده و استکبار و عوامل مرتجع عرب را در منطقه تحقیر کرده است، کدام انسان عاقلی در اوج قدرت و با این همه دشمن غدار سلاحش را با اعتماد به ترامپی که حتی خانواده او هم به او اعتماد ندارد روی زمین می گذارد.

 

میرزایی، با اشاره به ابزار تقابل آمریکا با ایران گفت:این روش ها تکراری است و در زمان جنگ هشت ساله هم از همان روش ها علیه انقلاب اسلامی استفاده کردند و ناتو عربی همان شورای همکاری خلیج فارس در زمان جنگ بود که علیه انقلاب اسلامی بذل و بخشش کردند اما جز خواری و خفت چیزی عایدشان نشد.

 

وی، کمک کردن به گروهک های معاند نظام اسلامی را هم شیوه قدیمی دانست و تاکید کرد: آل سعود با چراغ سبز آمریکا کمک های زیادی به معاندان نظام می کند.

 

امام جمعه پارسیان، با تذکر به هوشیاری مردم مبنی بر حفظ آرامش و توجه نکردن به اعلامیه راهپیمایی ها مخصوصا با ظرفیت نماز جمعه، اظهار کرد: سابقه سلطنت طلب ها و منافقان آن قدر سیاه است که تاثیری در بین مردم متدین و انقلابی ندارد.

 

وی با اشاره به درگیری آمریکا با برخی کشورهای اروپایی، چین و روسیه در مبادلات تجاری و تعرفه ای گفت: وقتی مقاومت اسلامی هزاران کیلومتر بعد از مرز ایران دشمنان را زمین گیر کرده پاسخ به درخواست مذاکره و انعطاف نشان دادن معنایی جز تسلیم شدن در برابر مشکلات ندارد.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، ادامه داد: تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و از همه طرفیت ها برای خنثی کردن تحریم ها استفاده کنیم و با نگاه به کلام امام خامنه ای با رویکرد اقتصاد مقاومتی و بریدن از بیرون به سمت قله های رفیع عزت حرکت کنیم.

 

امام جمعه شهرستان، به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، مقاومت اسلامی تمام محاسبات رژیم صهیونیستی را به هم زده و آنهایی که آرزوی نیل تا فرات داشتند امروز نگران حضور نیروهای مقاومت در کنار گوش خود در مرزهای اشغالی هستند.

 

رئیس شورای فرهنگی شهرستان با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج، بیان کرد: زندگی حضرت زهرا بهترین الگو برای جوانان و خانواده‌ها است.