خطیب نماز جمعه پارسیان: برخی با طرح مباحث انحرافی اولویت های کشور را به حاشیه می برند/ سرگرم شدن به بازی های سیاسی برای مردم آب و نان نمی شود/ موشک های نقطه زن ایران خواب و زندگی را بر دشمنان حرام می کند

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به اینکه برخی مسئولین با طرح مباحث انحرافی اولویت های کشور را به حاشیه برده اند، گفت: سرگرم شدن به بازی های سیاسی برای مردم آب و نان نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه، با اشاره به اینکه امروز تمام ادیان، و همچنین شیعه و اهل سنت مدیون امام حسین(ع) هستند، اظهار کرد: چون امام حسین (ع) نفرمود اگر من با یزید بیعت کنم غدیر یا ولایت از بین می رود بلکه فرمود فاتحه اسلام خوانده می شود و نماز و روزه و توحید از بین می رود و لذا ماه محرم را همه مسلمانان عزاداری می کنند و به قیام عاشورا احترام می گذارند.

 

میرزایی، با توجه به برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل امسال، گفت:آمریکا ریاست دوره ای این مجمع و مدت یک ماهه شورای امنیت را بر عهده دارد لذا بنا دارد از این فرصت فشار جدیدی را در مجمع عمومی بر ایران وارد کنند.

 

وی ادامه داد: فرصت مناسبی است که رئیس محترم جمهور کشورمان با اعتراض رسمی و آشکار به ریاست ترامپ بر شورای امنیت از شرکت در مجمع عمومی سالانه این سازمان خودداری کند.

 

امام جمعه پارسیان، با بیان اینکه با شرکت نکردن در مجمع عمومی حداقل به بخشی از اهانت های آمریکا علیه ایران و مردم آن پاسخ داده شود، تصریح کرد: متاسفانه برخلاف ما که بسیاری از فرصت های طلایی را از دست می دهیم آمریکا بنا دارد از این فرصت هم علیه ایران استفاده کند و مجددا بر ایران فشار وارد کند لذا شرکت نکردن آقای روحانی پاسخ دندان شکن به اهانت های بی وقفه ترامپ به نظام جمهوری اسلامی است.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تلاش شبانه روزی مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی گفت: متاسفانه برخی با طرح مباحث انحرافی اولویت های کشور را به حاشیه می برند.

 

وی، طرح لایه حق تحصیل و یا بنر حاوی اهانت به سبک زندگی اسلامی به خصوص حجاب در حالی که مردم درگیر اجاره بهای منزل و تهیه کردن مایحتاج زندگی آن هم به سختی هستند و یا نطق های انتحاری برخی نمایندگان مجلس که به دنبال رفت حصر فتنه گران هستند را حاشیه سازی خواند و تاکید کرد: همه باید توجه کنند که در شرایط فعلی اقتصاد و معیشت برای مردم اولویت اصلی است و طرح این گونه مسائل جای پرسش مهم نظارت مسئولان و برنامه ریزی برای مهار افسار گسیختگی تورم را نمی گیرد و در ذهن مردم می ماند.

 

حجت الاسلام میرزایی با تاکید بر اینکه سرگرم شدن به بازی های سیاسی برای مردم اب و نان نمی شود، عنوان کرد: از غرب دل بکنید و آستین همت را با توجه به اولویت های کشور و توجه به درون بالا بزنید.

 

وی، با اشاره به جواب دندان شکن نظام اسلامی و منهدم کردن مقر فرماندهی گروهک تروریستی دمکرات کردستان گفت: دشمنان انقلاب بدانند صبر ایران هم حدی دارد و از خویشتن داری نظام اسلامی سو استفاده نکنند، چرا که موشک های نقطه زن ایران خواب و زندگی را بر آنها حرام می کند.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به ۲۶ شهریور ماه سالروز فاجعه کشتار فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا توسط صهیونیست ها گفت: این کشتار سندی دیگر بر ماهیت جنایت کار رژیم صهیونیستی شد.

 

وی؟ سکوت غرب ، همراهی سردمداران بی کفایت عرب و همکاری تشکیلات خودگردان را عامل تشویق رژیم ناپاک صهیونیستی دانست و افزود: با گسترش مقاومت اسلامی در کنار مرزهای اشغالی، خواب را برای آنان آشفته و مرگش را نزدیک کرده است.

 

رئیس شورای فرهنگی شهرستان با اشاره به دو مناسبت مهم تاسوعا و عاشورای حسینی از همه مردم و عزاداران برای حضور در دو تجمع بزرگ در این دو روز دعوت کرد.

 

امام جمعه پارسیان، با اشاره به استقرار واحد سیار انتقال خون در روز شنبه مورخ ۲۴ شهریور، از نماز مغرب تا ساعت ۲۳ در مسجد علی بن ابیطالب از همه مردم جهت این کار خداپسندانه و اهدا خون در ماه محرم دعوت به مشارکت کرد.