خطیب نماز جمعه پارسیان: حرکت در مسیر قدرت های سلطه گر، عزت ایران اسلامی را خدشه دار می کند/ با وجود خاطره تلخ برجام هسته ای نمایندگان زیر بار FATF نروند

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به دشمنی دشمنان نظام اسلامی از دیرباز تاکنون، اظهار کرد: حرکت در مسیر قدرت های سلطه گر، عزت ایران اسلامی را خدشه دار می کند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع گفت: هشت شوال سند مظلومیت شیعه و توحش وهابیت است.

 

میرزایی افزود: اساس تخریب آثار و ابنیه تاریخی نقشه بسیار عمیق و خائنانه ای بود که بیگانگان برای محو مستندات و شواهد عینی و اثری تاریخ اسلام کشیدند و امروز راه مقابله با جریان تکفیری، وحدت دنیای اسلام و حرکت بر مدار توحید واقعی و سنت نبوی(ص) است.

 

خطیب نماز جمعه با اشاره به هجمه های دشمن برای هدف قرار دادن بنیان های مستحکم نظام اسلامی، اظهار کرد: تا زمانی که ایران اسلامی به اصول و آرمان های انقلاب پایبند باشد دشمن دست از توطئه بر نخواهد داشت.

 

وی ادامه داد: رمز پایداری 40 ساله انقلاب اسلامی در مقابل با توطئه‌های مشترک آمریکا و غرب و هم پیمانان آنها، وحدت کلمه ملت ایران، هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمنان بوده است و اگر جمهوری اسلامی ایران می خواست مسیر خود را بر اساس خواست قدرت‌های سلطه گر و معاهدات بین‌المللی رقم بزند امروز اثری از عزت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان مشاهده نمی شد.

 

میرزایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد:جمهوری اسلامی یک پدیده نو ظهور در جهان است که منافع آمریکا و غرب را به خطر انداخته است و با توجه به خاطره تلخ برجام هسته ای نمایندگان نباید زیر بار برجام مالی به نام ” اف ای تی اف” بروند.

 

امام جمعه پارسیان، دشمنی و کینه دشمنان این انقلاب را تمام نشدنی دانست و تصریح کرد: دشمنان قسم خورده آنقدر از انقلاب اسلامی کینه دارند که سخت ترین و بی سابقه ترین نظارت ها را که در هیچ کدام از 189 کشوری که ان پی تی را قبول کردند این گونه نبوده که برای مملکت ما انجام دادند لذا باید مراقب این تعهدات بین المللی که با اهداف خاصی ترسیم شده باشیم.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به حملات وحشیانه ائتلاف سعودی به مردم یمن گفت: در حالی که جام جهانی فوتبال برگزار می شود و همه حواس دنیا گرد این رویداد ورزشی می چرخد، اما استکبار با همه توان به مردم مظلوم و محروم یمن هجوم آورده و تنها راه تنفس آنها در بندر حدیده را می خواهند اشغال کنند، باید گفت که خدای بزرگ یاور مظلومان است و بر عهد خود استوار است.

 

وی، با اشاره به درخواست عده ای از مدعیان و ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده برای مذاکره مستقیم با ترامپ، بیان کرد: این پیشنهاد به جهت تامین اهداف به زمین مانده ترامپ در خروج از برجام است و این خواب پریشان خائنان تعبیر نخواهد شد و بدانند که ملت ایران زیر بار ذلت آمریکایی نمی رود.

 

میرزایی همچنین به هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: خسارات و پیامدهای ناشی از مواد مخدر در همه حوزه های اجتماعی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و حتی بهداشتی خود را نشان می دهد و مردم همکاری لازم برای مقابله با این پدیده شوم با دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی داشته باشند.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هدف تبلیغات در جمهوری اسلامی ارتقا سطح آگاهی های اسلامی، انقلابی و دینی است و بیان دستاوردهای انقلاب، ایجاد روحیه و امید و معرفی حقایق حقه اسلام از دیگر اهداف تبلیغ است.

 

وی، به اشاره به فرارسیدن روز اصناف، اظهار کرد:اصناف مسئولیت مهم توزیع کالا در کشور را دارد و عملکرد مثبت این قشر نقش مهمی در کاهش فشار بر مردم را می تواند دنبال داشته باشد و با توجه به سال حمایت از کالای ایرانی نقش مهم اصناف در تحقق این شعار و لزوم مراقبت و نظارت مستمر برای جلوگیری از افزایش قیمت ها بسیار مهم است.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به 6 تیر ماه سالگرد ترور مقام معظم رهبری در مسجد اباذر تهران گفت: تقدیر الهی چنین رقم خورد که جان مقام معظم رهبری برای آینده نظام اسلامی و همه ملت های مظلوم حفظ شود و همگان باید سجده شکر به جای آورند.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، با اشاره به دوچرخه سواری عده ای از بانوان در سطح شهر گفت: بارها عرض شد که اسلام مخالف ورزش بانوان نیست اما با بی بندو باری و زیر سوال رفتن عفت عمومی و از بین رفتن شخصیت زن مخالف است.

 

وی اردوهای مختلط را آفت بدی برای جوانان دانست و از خانواده ها جهت مراقبت از فرزندان خود تاکید کرد.