خطیب نماز جمعه پارسیان: حماسه نهم دی حمایت از اصل نظام و ارزش ها بود / انقلاب اسلامی با ریزش افراد متوقف نمی شود

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به اینکه حماسه نهم دی حمايت از شخص یا گروه خاصی نبود، اظهار کرد: حماسه نهم دی حمایت از اصل نظام و ارزش ها بود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر ؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه(س)گفت: همان گونه که حضرت زهرا(س) با استدلالهای استوار و متین حقانیت ولایت را تبیین کرد حضرت معصومه(س) نیز چنین بود.

 

میرزایی با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه نهم دی ماه در دیدار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: از نکات مهم کلام رهبر انقلاب تأکید بر شناخت دشمن و برنامه های آنها است.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند، متاسفانه در داخل هم گروهی درست همان کار دشمن را ادامه می دهند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب با استفاده از همین ضعف های داخلی چنین جلوه می دهند که انقلاب به اهداف خود نرسیده و مردم را نسبت به انقلاب نا امید می کنند.

 

امام جمعه پارسیان به تذکر معظم له نسبت به افرادی که قبلا و یا امروز امکانات کشور را در اختیار داشتند و نقش مدعی نظام و اپوزیسیون را اجرا می کنند در حالی که حق آنرا ندارند عنوان کرد: آنهایی که سر سفره انقلاب به شهرت و قدرت رسیدند و با چهره انقلابی دنبال متهم کردن نظام هستند و یا عده ای دنبال دین زدایی و انقلاب زدایی هستند هر دو گروه مکمل هم و در خدمت دشمن هستند.

 

خطییب نماز جمعه پارسیان تأکید کرد: وقتی میزان حال فعلی افراد است باید با صراحت و بدون استثنا از فتنه گری سیاسیون بی تقوا اعلام برائت کرد.

 

میرزایی با اشاره به نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: نهم دی حمایت از یک شخص و گروه نبود بلکه نهم دی حمایت از اصل نظام و ارزش ها بود و انقلاب اسلامی با ریزش اشخاص متوقف نمی شود.

 

وی با یادآوری 13 دی ماه سالروز ابلاغ پیام تاریخی جضرت امام (ره) به گورباچف در سال 67 یادآور شد: آن زمان که اتحاد جماهیر شوروی یکی از دو ابر قدرت دنیا بود حضرت امام(ره) نشانه های از هم پاشیدن نظام مارکسیستی را هشدار داد و اعلام کرد تنها راه نجات بشر مکتب اسلام و یکتا پرستی است به طوری که بعد از مدتی که پیش بینی امام(ره) محقق شد گورباچف از این که پیام ایشان را جدی نگرفت پشیمان بود.

 

امام جمعه پارسیان با اظهار تأسف از حادثه جمعه گذشته و مجروح شدن تعدادی از نیروهای نظامی و تخریب برخی از اموال بیت المال اظهار کرد: اگر قانون ملاک باشد و بیش از آن انتظار نداشته باشیم که به اقتصاد و امنیت کشور ضربه وارد شود مخصوصا با ورود کالاهای ممنوعه مانند مشروبات الکلی، قرص های روان گردان و … این اتفاقات ناگوار پیش نمی آید.

 

وی با اشاره به صفات خوب مردم ساحل نشین که انسانهای زحمت کش و طالب روزی حلال هستند گفت: ممانعت گروهی از تردد نیروها و خودروهای امدادی به ویژه آمبولانس برای حمل مجروحان جای تعجب و پی گیری دارد.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان در پایان با قدردانی از راهنمایی و رانندگی در فراهم کردن گواهینامه موتور سیکلت در شهرستان، آن را اقدام مثبتی در راستای درخواست های مردمی دانست.