خطیب نماز جمعه پارسیان: حمایت از محصولات داخلی راه پیروزی در جنگ اقتصادی را فراهم می کند/برخی مسئولین داخلی از دشمن غفلت کرده اند

خطیب نماز جمعه پارسیان با تأکید بر استفاده از کالاهای ایرانی، اظهار کرد: حمایت از محصولات داخلی راه پیروزی در جنگ اقتصادی را فراهم می کند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: سپاه موهبتی الهی برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و یک محافظ مقتدر و آگاه برای انقلاب است.

 

میرزایی، با اشاره به حمله موشکی غرب به سوریه و تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری در متجاوز خواندن آنها گفت: تشت رسوایی متجاوزان بسیار زودتر از آنچه فکرش را می کردند به زمین افتاد و مشخص شد اصل ماجرا نمایشی برای نشان دادن چنگ و دندان به ایران بوده است.

 

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ ایران در میدان پر خطر سوریه گفت: نیروهای نظامی نشان دادند که روحیه شهادت طلبی و تقابل با ظالمان عالم بعد از دفاع مقدس نه تنها افول نکرده بلکه در نیروهای جوان جنگ ندیده، به شدت بالا گرفته است.

 

امام جمعه پارسیان، هدف اصلی جنگ سوریه را از بین بردن محور مقاومت دانست و یادآور شد: بعد از هفت سال ماجرا برعکس شد و حزب الله لبنان که روزی بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب خشت زیرین بود امروز با ظهور فاطمیون، زینبیون و حیدریون تبدیل به دژ محکمی در منطقه شده است.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، با تلخ دانستن موضوع مقاومت برای آمریکا گفت: دشمنان انقلاب بعد از شکست های پیاپی در میدان اقتصادی مشغول انتقام گیری هستند تا انقلابی که بعد از چهل سال، حاضر به تسلیم شدن در مقابل آمریکا نشد را به زانو دراورند.

 

میرزایی، لازمه مقابله در جنگ اقتصادی را نگاه همه جانبه به اقتصاد مقاومتی و حمایت جدی از محصولات داخلی دانست و عنوان کرد: برای کشوری با این عظمت، شایسته نیست تا کشورهایی مثل چین و روسیه از آن در جبهه اقتصادی عبرت بگیرند و خود را برای مقابله با آمریکا آماده ولی برخی در داخل از دشمن غفلت کنند.

 

وی، نمونه این غفلت را ادامه برجام بدون آمریکا و یا جایگزینی یورو بدون دلار معرفی کرد و از تنزل دغدغه‌های اصلی مردم به مسائلی مانند کنسرت انتقاد کرد.

 

امام جمعه پارسیان، به بیان اینکه هیچکس در این نظام مخالف شادی مردم نخواهد بود، تصریح کرد: دین مخالف شادی مردم نیست و معتقدیم زیر ساختهای لازم باید فراهم شود اما با فحشا و منکرات مخالف هستیم و اگر موسیقی ابزار ورود فساد و تباه کردن جوانها و اباحی گری شود آیا می تواند موجبات شادی باشد.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به نقشه دشمن و رخنه فرهنگی اظهار کرد: اصل اساسی در این انقلاب دین است و در راه دین الهی مقاوم و محکم ایستاده ایم.

 

میرزایی، به دوم اردیبهشت ماه، روز زمین پاک با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست اشاره و خاطرنشان کرد: حفاظت از محیط زیست و تفکیک پسماند جهت سلامتی و نشاط محیط لازم و ضروری است.

 

وی با اشاره به 5 اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس گفت: مسئولان و رسانه ها باید ابعاد شکست ذلت بار آمریکا در صحرای طبس را برای نسل امروز تشریح و تبیین کنند و بدانیم که آمریکا دشمن ما بوده و هست.

 

امام جمعه پارسیان در پایان به دو موضوع سگ های ولگرد و عروسی هایی که تا اذان صبح ادامه دارد اشاره کرد و گفت: این دو موضوع بارها به آن اشاره و تذکرات لازم نیز داده شده ولی هنوز به قوت خود باقی است.