خطیب نماز جمعه پارسیان: خون شهدا، روحیه مقاومت را در ملت ایران دو چندان می کند/ دولت سیاست اقتصادی را به سمت آرامش و امید به آینده سوق دهد

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: خون شهدا، روحیه مقاومت را در ملت ایران دو چندان می کند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن محکومیت حادثه تروریستی اهواز گفت: مقاومت چهل ساله ملت ایران در برابر نظام سلطه تمام معادلات و محاسبات زورگویان عالم را بر هم زده است.

 

میرزایی، با برشمردن رشادت ها و دلاوری های ملت ایران و تبعیت از امام راحل، بیان کرد: ملت ایران ملتی است که با اشاره امام خود جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرد و دشمن متجاوز را بدون دست یافتن به اهداف خود شکست داد.

 

وی افزود: بعد از دفاع مقدس دشمنان اصلی ملت ایران با محوریت آمریکای جنایتکار، توطئه‌های فراوانی برای بازگرداندن سلطه خود به ایران طراحی و به مرحله اجرا در آوردند لکن در پرتو هوشمندی و بصیرت مردم ولایت مدار تمامی توطئه ها یکی پس از دیگری با شکست مواجه شد.

 

امام جمعه پارسیان با اشاره به اینکه هوشمندی و بصیرت مردم داغ بزرگی را بر دل دشمنان گذاشته است، تاکید کرد: مشکلات اقتصادی و پدید آمدن نشانه های نارضایتی در دی ماه سال گذشته دشمن را برای اهداف خود امیدوار کرد و سناریوی رقم زدن تابستان داغ را طراحی کرد ولی هوشمندی مردم و حفظ و آرامش و امنیت پایدار در طی این مدت دشمن را بیش از پیش عصبانی و داغ تابستان داغ را بر دل سیاه آنان گذاشت.

 

وی ادامه داد: جبهه استکبار در آخرین روز تابستان و سالروز آغاز جنگ تحمیلی به زعم خود از ملت ایران انتقام گرفت ولی این تیراندازی به سمت زنان و کودکان و جانبازان نشان دهنده اوج استیصال و درماندگی دشمنان انقلاب است.

 

حجت الاسلام میرزایی، با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری به حادثه تروریستی اهواز، تصریح کرد: این اقدام کور نه تنها در عزم و اراده مردم در مسیر مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم خللی وارد نمی کند بلکه خون شهدای مظلوم این جنایت روحیه مقاومت را در ملت ایران دو چندان خواهد کرد.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به سخنان ریاست جمهوری در سازمان ملل گفت: نطق ریاست جمهوری محکم، موثر، و قانع کنند بود و موضع گیری اصولی و بنیانی در مقابل آمریکا توسط ایشان نسبت به گذشته مطلوب و به جا بود.

 

وی از ریاست جمهوری درخواست کرد تا همچنان که توانست سخن حق را به درستی در سازمان ملل بیان کند محیط داخلی و سیاست اقتصادی دولت را با اقدامات مناسبت به سمت آرامش و امید به آینده سوق دهد.

 

امام جمعه پارسیان، با تسلیت سالروز تخریب حرمین عسکریین(ع) گفت:تخریب اماکن مذهبی و مقدس راهبردی از طرف دشمنان اسلام جهت تفرقه در جهان اسلام است.

 

میرزایی، با اشاره به بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس و شهادت سرداران اسلام در سال ۶۰، عنوان کرد :فرماندهان جوان سند ماندگار مدیریت شجاعانه و ارزش مدار جنگ تحمیلی هستند.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، از ضربه به دو تن و صد کیلو مواد مخدر توسط نیروهای نظامی و امنیتی تشکر کرد.

 

حجت الاسلام میرزایی، از سفر استاندار هرمزگان به شهرستان و شروع عملیات بزرگ آب شیرین کن برای مصارف خانگی و صنعتی در صنایع انرژی بر قدردانی کرد.