خطیب نماز جمعه پارسیان: دشمنان ابزار اقتصادی را به سلاحی قدرتمند تبدیل کرده اند/ مسئولان نقاط ضعف و قوت خود و دشمن را تشخیص نمی دهند

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به اینکه دشمنان ابزار اقتصادی را به سلاحی قدرتمند تبدیل کرده اند، اظهار کرد: برجام و پایبندی کامل ایران هم تغییری در کاهش تحریم ها به وجود نیاورده است،


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه، با اشاره به دیدار جمعی از کارگران و کارآفرینان کشور با مقام معظم رهبری و تاکید معظم له به این که دشمنان ما فهمیده اند در جنگ سخت نظامی طرفی نخواهند بست و دوران بزن و دررو هم تمام شده و امروز اتاق جنگ علیه ما وزارت خزانه داری آمریکا است، گفت: فهم همه جانبه و عمیق این مساله راهبردی در تعیین نتیجه این جنگ اقتصادی بسیار موثر است.

امام جمعه پارسیان با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی ابزار اقتصادی را به سلاح قوی تبدیل کردند، اظهار کرد: حتی برجام و پایبندی کامل ایران هم تغییری در این رویارویی به وجود نیاورده است و شواهد و قرائن نشان می دهد این جنگ اقتصادی در دوره پسا برجام وارد مرحله استراتژیک دیگری شده که اهداف آن فراتر از موضوع فعالیتهای هسته ای ایران است.

وی، با طرح این سوال که چرا ایران در میدان منازعه نظامی از قدرت بازدارندگی مناسب برخوردار است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رویکرد مقاومت و ایستادگی به تقابلی نامتقارن روی آورده که تحت سیطره طرف مقابل نیست لذا در جنگ اقتصادی هم باید رویکرد نامتقارن را در پیش گرفت.

خطیب نماز جمعه پارسیان، با انتقاد از مسئولانی که می گویند باید با آمریکا وارد مناسبات شویم تا نتوانند تحریم کنند گفت: این استراتژی نشان از عدم تشخیص نقاط ضعف و قوت خودی و حریف است.

میرزایی، ایستادگی و مقاومت را راه پیروزی عنوان کرد و افزود: کدام ملتی در طول تاریخ با تسلیم شدن در برابر دشمن خونخوار و بی رحم نجات پیدا کرده ؟

وی، با تبریک هفته سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) اظهار کرد: وزارت اطلاعات طی دهه های گذشته در راستای حفظ و تامین آرامش کشور بیش از 200 نفر از مجاهدان گمنام و پاک باخته خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و امروز خداوند را شاکریم که نعمت بزرگ امنیت را به همت سربازان گمنام حضرتش و همدلی و همکاری دستگاههای اطلاعاتی، انتظامی و نظامی بر ما ارزانی داشته است.

امام جمعه شهرستان، دو مناسبت هفته معلم و روز کارگر را تبریک گفت و تاکید کرد: معلمان و کارگران از فرزندان انقلاب هستند و سهم مهمی در اعتلای اهداف انقلاب دارند و با وجود برخی مشکلات ناشی از ضعف مدیریت مسئولان، هرگز آلت دست دشمنان قسم خورده نمی شوند و مراسمات را با شکوه و آرامش برگزار کردند.

میرزایی، به اولین یادواره بزرگ شهدای شیعه و اهل سنت با حضور حاج صادق آهنگران و استاندار هرمزگان در روز چهارشنبه نوزده اردیبهشت اشاره و از همه مردم جهت تجدید بیعت با شهدا و کسب فیض در این مراسم دعوت کرد