خطیب نماز جمعه پارسیان: دولتمردان عوارض تاخیر در خروج از برجام را بپذیرند/ چشم دوختن به اروپا برای حل شدن مشکلات اقتصادی اشتباهی بزرگ است

خطیب نماز جمعه پارسیان بااشاره به جنایت های سه کشور اروپایی و گفتگو با آنها، اظهار کرد: دولتمردان عوارض تاخیر در خروج از برجام را باید بپذیرند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های نخستین جمعه ماه مبارک رمضان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار فرهنگیان درباره خروج آمریکا از برجام گفت: موضع نظام در خصوص خروج آمریکا از برجام کاملا شفاف است.

میرزایی، با اشاره به دخالت و همراهی سه کشور اروپایی در حمله به سوریه، اظهار کرد: بعد از جنایت و همراهی سه کشور اروپایی در حمله به سوریه رهبر انقلاب آنها را جنایتکار معرفی و فرمودند به آنها اعتماد ندارم و با اعلام این موضع روشن در قبال سه کشور اروپایی، دولتمردان عوارض تاخیر خروج از برجام را باید بپذیرند و مانند مساله تلگرام حاکمیت دو گانه را ایجاد نکنند.

امام جمعه پارسیان، از ملت بزرگ ایران خواست تا هوشیار باشند و همچنان که منافع ملی فدای منافع آمریکا شد، امنیت ملی فدای امنیت آمریکا نشود.

وی، عوارض تاخیر در خروج از برجام را هموار سازی برای برجام دو که همان مذاکره بر مسایل موشکی و حضور ایران در منطقه است دانست و تاکید کرد:عدم توجه به هشدارهای رهبر معظم انقلاب در ادامه برجام با سه کشور اروپایی چیزی جز خسارت عائد ایران نمی شود.

خطیب نماز جمعه پارسیان، چشم دوختن به اروپا برای حل شدن مشکلات اقتصادی را اشتباهی بزرگ دانست و افزود: چشم دوختن به اروپا برای حل شدن مشکلات اقتصادی همان قدر اشتباه است که چشم دوختن به آمریکا برای حل مشکلات اقتصادی اشتباه بود زیرا اروپا ثابت کرده است در تصمیمات کلان اقتصادی و در زمانی که آمریکا تمام ساختار اقتصادی ایران را هدف قرار داده در کنار ایران نخواهد ماند.

میرزایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در محفل انس با قرآن کریم که فرمودند، فلسطین به توفیق الهی از دست دشمنان خلاص خواهد شد و آمریکا و اذنابش هیچ غلطی در قبال فلسطین نمی توانند بکنند، گفت: خون شهدای فلسطینی بر تارک تاریخ بشری رنگین خواهد ماند و همچون سیلی خروشان پایه های لرزان حکومت آل سعود و هم پیمانان حقیر و ذلیل آنان را بر باد خواهد داد.

امام جمعه پارسیان، با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات لبنان به انتخابات عراق و تونس اشاره و تاکید کرد: نتیجه انتخابات هر چه باشد موجبات فخر محور مقاومت و خشم و نفرت عربستان و آمریکا شده است.

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت و ایثار و پیروزی، تصریح کرد: سوم خرداد نشان داد که ایستادگی، مقاومت و ایثار در مقابل استکبار نتیجه خواهد داد و سند ایستادگی یک ملت در سوم خرداد، امروز هیمنه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را به باد داده است.

وی، با اشاره به هفتم ماه مبارک رمضان سالروز وفات یار و حامی بزرگ اسلام جناب ابوطالب گفت: جایگاه جناب ابوطالب در نزد پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) بسیار بالا است اما متاسفانه در طول تاریخ آماج حملات ناجوانمردانه قرار می گیرد که البته علت آن هم به جهت پدر و شخصیتی بی نظیر مانند علی بن ابیطالب(ع) است.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در طول سالهای گذشته و کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، عنوان کرد: آنهایی که تمایل دارند با اقتدا به مولای مظلوم امام حسن مجتبی(ع) در این ماه مبارک گره ای از زندگی محبوسان باز کنند در این مراسم که در روز یک شنبه برگزار می گردد شرکت کنند.

خطیب نماز جمعه پارسیان، از کشف مقادیر زیاد مواد مخدر توسط نیروی انتظامی و دریابانی قدردانی و از همه مردم درخواست کرد که در حفظ و مراقبت از فرزندان خود کوشا باشند.

امام جمعه شهرستان همچنین با انتقاد از گرانی های اخیر و ضعف مدیریت در شهرستان خاطر نشان کرد: مردم نگران گرانی ها هستند گرانی هایی که هیچگونه نظارت و بازرسی بر آن نیست و اگر ادامه دار شود گران فروشان را رسوا خواهم کرد.