خطیب نماز جمعه پارسیان: زخم های زیادی بر پیکر امت اسلامی وجود دارد/ قدرت موشکی کره شمالی، آمریکا را رام کرد

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به به دسیسه ها و فتنه های دشمن در منطقه خاورمیانه، گفت: این دشمنات امروز زخم های زیادی را بر پیکر امت اسلامی وجود زنده اند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان با تبریک عید بزرگ فطر اظهار کرد: مردم در این روز خداوند را با هشت ویژگی صدا می زنند و آن چه را که همه انبیا می خواهند طلب می کنند و از آن چه دوری می کنند استدعای دفع آن را دارند.

میرزایی با قدردانی از حضور بی سابقه مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: این حرکت عظیم مردم حقیقتا به عنوان یکی دیگر از افتخارات ملت بزرگ ایران انقلابی است.

خطیب روز عید با اشاره به مسایل دنیا روز جهان، اعلام نمود: زخم های زیادی بر پیکر امت اسلامی در یمن، بحرین و فلسطین اشغالی است و ملت ما بر اساس اصول و مبانی اسلامی، حامی همیشگی مظلومان عالم است و از همه ظالمان عالم اعم از آمریکا، اسرائیل و آل سعود برائت و بیزاری می کند.

وی، با اشاره به دلسوزی نخست وزیر کودک کش و قصاب خون آشام فلسطینی ها در رابطه با کمبود آب در ایران، عنوان کرد: گویا این جلاد ابله ملتفت نیست که این نقش، او را به یک دلقک در نزد ایرانیان فهمیم تبدیل می کند تا مکاری که بتواند دلبری کند.

امام جمعه شهرستان، همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سه جبهه قاسطین، ناکثین و مارقین، تصریح کرد: هدف همه فشارهای روانی و اقتصادی این است که به دروغ، القاء سایه جنگ بر سر مردم ایران راه می اندازند تا این که بتوانند ما را بر میز مذاکره بر سر عزت و اقتداری که محصول خون هزاران شهید است بکشانند و این خواب پریشان آنان مبنی بر زیر پا گذاشتن عزت و اقتدار موشکی و منطقه ای هرگز تعبیر نمی شود.

میرزایی با اشاره به مذاکرات آمریکا با کره شمالی گفت: مهمترین موضوعی که توانست آمریکا را در این مذاکرات رام کند قدرت اتمی کره شمالی بود و الا آمریکا سالیان دراز است که می خواهد کره را منزوی کند.

خطیب نماز جمعه پارسیان، خطاب به مسئولان اضافه کرد: مراقب باشیم عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران را زیر پایمان له نکنیم و آن را با کدخدا و کدخدا پرستان معامله نکنیم، زیرا شعار ما می توانیم شعار عزت و غیرت و قرآن است و خلاف آن خواسته دشمن.

وی یادآور شد: نظام اسلامی ایران همچنان که در چهل سال گذشته گردنه های سختی را پشت سر گذاشته است ان شاءالله با عزت و عظمت از توطئه های پیشرو عبور خواهد کرد.

رئیس شورای فرهنگی شهرستان در پایان از همه مردم در جهت صرفه جویی در اب و برق درخواست کرد.