خطیب نماز جمعه پارسیان: سخنان ترامپ در برخی مسئولین داخلی نفوذ کرده است/خیل عظیم جوانان با وجود تبلیغات دشمن انقلابی مانده اند/با مصرف علنی قلیان در شهر برخورد شود

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به روی کار آمدن دولت های متعدد در راس قدرت آمریکا، گفت: نه کارتر بهتر از ترامپ بوده و نه ترامپ امروزی قوی تر از کارتر، اما چه شده که برخی از سخنان ترامپ در برخی از مسئولین اثر پذیر می شود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه، با تبریک میلاد موفور السرور بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه در نیمه شعبان و با اشاره به هدف انبیا و پیامبران خدا نسبت به اجرای عدالت اجتماعی گفت: با وجود سعی و تلاش انبیا برای استقرار عدالت و مقابله با ظلم و ستم ولی نتوانستند ان را در همه عالم به معنای واقعی اجرا کنند که با استقرار حکومت مهدوی(عج)، عدالت واقعی در همه مراتب انسانیت در عالم اجرا می گردد.

مبرزایی، با اشاره به وظایف منتظران ظهور اظهار کرد: منتظران ظهور مکلف هستند با تمام توان کوشش کنند تا قانون عدل الهی در کشور ولی عصر(عج) حاکم شود و از تفرقه، نفاق و دغلبازی بپرهیزند و در جهت پیشبرد انقلاب اسلامی کوشا باشند.

امام جمعه پارسیان به 11 شعبان، ولادت حضرت علی اکبر(ع)و روز جوان اشاره و تصریح کرد: خیل عظیمی از جوانان با وجود هجوم بی سابقه ابزارهای تبلیغی و با شگردهای گوناگون فرو ریختن ایمان، مؤمن و انقلابی هستند.

وی ادامه داد: حضور در مراسمات دینی مانند اعتکاف و تقاضاهای زیاد برای حضور در جبهه های مقاومت نشان از روحیه انقلابی و دینی جوانان امروز دارد لذا دشمن تلاش می کند مسیر جوانان را با سبک غربی عوض کند لذا تربیت نسل جوان متدین، شجاع، باسواد و انقلابی باید مد نظر همه متولیان امر باشد.

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به 5 اردیبهشت ماه سالروز شکست یکی از دقیق ترین کودتاهای آمریکا علیه انقلاب اسلامی گفت: نکته مهم به عنوان الگوی مدیریتی پیش رو همه دولت ها عنصر مهم معنویت است.

میرزایی، با اشاره به این نکته که نه کارتر بهتر از ترامپ بوده و نه ترامپ امروزی قوی تر از کارتر، اما چه شده که برخی از سخنان ترامپ در برخی از مسئولین اثر پذیر می شود، گفت: دوری از معنویت و عمل نکردن به قرآن همچنان که مقام معظم رهبری در دیدار قاریان و حافظان قرآن فرمودند عامل اصلی ذلیل شدن و سر خم کردن در مقابل آمریکا است.

وی افزود: لازم نیست کسی به زور وارد بهشت شود اما مسئولین محترم باید زمینه رشد معنوی را در جامعه اسلامی ایجاد کنند و با توجه به محاسبات معنوی مانع از پذیرش ذاتی باشد که نمونه ان برای ال سعود در مقابل آمریکا اتفاق افتاده است.

امام جمعه پارسیان با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد: یکی از اساسی ترین روش های مقابله با استعمار دشمنان مخصوصا در مقابله با تحریم های اقتصادی و شکوفایی ملی حمایت از محصولات داخلی است.

خطیب نماز جمعه پارسیان، به مجاهدت علما و مفاخر ایرانی در دوران معاصر در حمایت از کالای ایرانی اشاره و ادامه داد: با این روش راه را بر نفوذ بیگانگان می بستند و مردم هم حاضر نبودند در ازای بهرمندی از لذت کالای خارجی به استقلال و دیانت خود چوب حراج بزنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در خصوص تذکر پلیس به فردی که کشف حجاب کرده بود و به تبع آن حاشیه سازی عده ای که چشمان خود را به واقعیت بستند گفت: وقتی شخصی گناه فاحش انجام داده و شروع به فحاشی می کند وظیفه پلیسی که قسم خورده تا حافظ احکام اسلامی باشد چیست؟ایستادگی فرمانده نیروی انتظامی کشور در برابر هیاهوی غوغاسالاران و حمایت از پلیس وظیفه شناس قابل ستایش است و از فرزند انقلاب جز این هم انتظار نمی رود.

رئیس شورای فرهنگی شهرستان از برخی از رستورانها و اماکنی که به صورت علنی قلیان را در معرض مردم و جوانان می گذارند انتقاد و از اماکن انتظامی و اصناف درخواست بررسی کرد.

وی، با اشاره به خبر منتشر شده در خصوص جنازه مومیایی و منتسب به یک دیکتاتور، اظهار کرد: منورالفکرهایی که خود را درگیر دل سوزاندن دیکتاتور کردند چه طور دل های آنها برای مسلمانانی که بدون غسل و کفن زیر آوار های حملات سعودی دفن می گردند چرا نمی سوزد و نظری نمی دهند.

امام جمعه شهرستان با تبریک هفته سلامت به همه تلاش گران این حوزه همگان را به رعایت مسایل بهداشتی و مورد تاکید اسلام در جهت سلامتی خود دعوت کرد.

میرزایی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر در 11 اردیبهشت ماه، بیان کرد: فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات کارگران عزیز است، و در سال حمایت از کالای ایرانی بالاترین خدمت به این قشر زحمت کش حمایت همه جانبه مردم از محصولات ایرانی است.

خطیب نماز جمعه پارسیان، فرا رسیدن روز معلم در 12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید استاد مطهری را تبریک و عرضه داشت: این روز را به همه معلمان عزیز که رسالت مهم تعلیم و تربیت فرزندان این نظام بر عهده دارند تبریک می گویم.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به 10 اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: روز ملی خلیج فارس روز مهم و سرنوشت ساز برای کشور ایران است که الحمدالله در سایه غیرت و همت نظام مقدس اسلامی و پاسداری نیروی دریایی سپاه و مردم همیشه در صحنه نام خلیج فارس برای همیشه بر فراز تاریخ ایران خواهد درخشید.

وی با تبریک روز شوراها و روز ایمنی در حمل و نقل هر دو مناسبت را مهم دانست، هم نقش شورا در هدایت و نظارت دقیق بر عملکرد امور شهر و هم نقش ایمنی در راه جهت کاهش تلفات جاده ای و از زحمات همه سخت کوشان این عرصه قدردانی کرد.

امام جمعه پارسیان، با قدردانی از سپاه ناحیه مقاومت و اداره بهزیستی و بانیان خیر در راه اندازی کمپ ترک اعتیاد ماهان و بهبودی حدود 60 نفر، از همه مسئولان مربوطه خواست تا در جهت اشتغال آنان همت کنند و از اداره دادگستری و نیروی انتظامی برای برخود با خرده فروشان مواد مخدر درخواست همکاری کرد.