خطیب نماز جمعه پارسیان: شکست های آمریکا در منطقه علت زوزه دشمنان/ مقابله نظامی با ایران دیوانگی واقعی است

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به زوزه دشمنان و ناامیدی آنها گفت: علت زوزه این چنینی دشمن شکست های پی در پی آمریکا و اذناب آنها در منطقه است.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک ۵ مرداد ماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در سال ۵۸ گفت: نماز جمعه در عین این که عبادت است یک اجتماع سیاسی است.

میرزایی، با استناد به کلام امام راحل که فرمودند نماز جمعه پشتوانه محکم برای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: نماز جمعه یک سنگر اساسی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن است.

وی با اشاره به میزان تاثیر نماز جمعه در زمان دفاع مقدس و توجه جدی به مصالح و نیازهای اصلی جامعه اسلامی، عنوان کرد: نماز جمعه تهران سال ۸۸ به امامت رهبر انقلاب اسلامی فتنه فتنه گران داخلی و خارجی را خاموش کرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان با اشاره به ائتلاف دشمنان قسم خورده برای تقابل با انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در عمر ۴۰ ساله انقلاب، دشمن این چنین اعلام جنگ و براندازی نکرده بود که میدان اصلی این جنگ و مرکز فرماندهی آن وزارت خزانه داری آمریکاست.

وی ادامه داد: حملات گاه و بیگاه به مناطق مرزی و یا دستگیری فلان تروریست نشان از آن دارد که در بخش های پایانی این نقشه خیالی، ایجاد ناامنی ایران را گنجاندند و امروز شبکه های اختابوسی رسانه ای هم برای پمپاژ اخبار دروغ و شایعه در همان مسیر جهت نا امید کردن مردم فعال است و علت زوزه این چنینی دشمن شکست های پی در پی آمریکا و اذناب آنها در منطقه است.

امام جمعه پارسیان، با اشاره به قدرت نمایی ارتش و مقاومت یمن، افزود: پهبادها و موشک های یمنی معادلات شیطانی عربستان و امارات را در منطقه بهم ریخته است.

میرزایی، با اشاره به سخنان کوبنده سردار سرافراز سپاه حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: آن زمان که آمریکا در اوج قدرت بود و تمام قدرتهای آن زمان کنار آمریکا بودند و کشور ما تازه انقلاب کرده بود هیچ غلطی نتوانستند بکنند، انقلاب اسلامی و مردم به چنین نیروهای فداکار و با اخلاص افتخار می کند و مقابله نظامی با ایران دیوانه نمایی نیست بلکه دیوانگی واقعی است.

امام جمعه پارسیان، با اشاره به تصویب قانون نژاد پرستانه و تجاوز طلبانه صهیونیست، تصریح کرد: در واقع این قانون بخشی از طرح ترامپ برای مساله فلسطین به نام معامله قرن است که به فرموده امام خامنه‌ای یک طرح شیطانی است که هرگز محقق نمی گردد.

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به شهادت تعدادی از بسیجیان کرد اهل سنت گفت: ایستادگی و ایثارگری این عزیزان توسط رسانه های غربی و دنباله روهای آنها در داخل سانسور شد در حالی که همان رسانه ها مجازات تروریست ها را به مسائل قومی و مذهبی ربط می دادند.

وی با یاد شهدای جنگ تحمیلی به عملیات غرور آفرین مرصاد در سال ۶۷ اشاره و ادامه داد: خداوند در کمین گاه منافقان است و رزمندگان اسلام انتقام سختی از آنها گرفتند.

رئیس شورای فرهنگی شهرستان با تبریک به شرکت کنندگان مسابقات قرآن در استان و راه یابی به مرحله کشوری از همه مسئولان ذی ربط مخصوصا اداره اوقاف تقدیر و تشکر کرد.