خطیب نماز جمعه پارسیان: عدالت تکلیف جنگ اقتصادی را روشن می کند/ با توجه به گرانی ها دانش آموزان نیازمند فراموش نشوند

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به وضعیت بد و سخت اقتصادی، اظهار کرد: عدالت تکلیف جنگ اقتصادی را روشن می کند و درمان اصلی بیماری های اقتصادی است.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت شروع ماه حزن و اندوه اهل بیت علیهم السلام، ماه محرم، گفت: ماه محرم ماهی است که عدالت در مقابل ظلم قیام کرد و ثابت شد که تا قیامت حق بر باطل پیروز می گردد.

میرزایی، به موضوع مهم و حیاتی امر به معروف پرداخت و اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو واجب فراموش شدنی و کنار گذاشته شده است و مسئولان جامعه موظف هستند تا فضای جامعه را به سمت خوبی ها و حسنات سوق دهند و وسایل شرور و آفات و بدی ها را از دسترس خارج کنند.

وی، هزینه کردن بودجه بیت المال را در مصارفی از جمله موسیقی های حرام و اسراف مورد اشکال جدی دانست و همه مسئولان را به دقت در مصرف بیت المال دعوت کرد.

امام جمعه پارسیان، با توجه به شرایط سخت اقتصادی، آن را مایه عبرت دانست و تاکید کرد:عدالت تکلیف جنگ اقتصادی را روشن می کند و درمان اصلی بیماری های اقتصادی است.

خطیب نماز جمعه پارسیان افزود: هر مقدار به طرف فقر زدایی و دفاع از محرومان حرکت کنیم امید دشمنان از ما قطع می گردد و گرایش ملت های جهان به اسلام زیادتر می شود ولی متاسفانه امروز برخی از کسانی که باید مجری قوانین باشند ذی نفع عدم اجرای آن هستند.

میرزایی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با معظم له که فرمودند،حرکت مردم و نخبگان در جهت هم افزایی و انسجام بخشی با دولت لازم است، تصریح کرد: مردم به آینده نظام اسلامی امیدوار هستند و مراقب جنگ رسانه ای دشمن در جهت دلسرد کردن جامعه باشند و همچنین مسئولین نیز باید اعتماد مردم را جلب و از ظرفیت های داخلی و نخبگان استفاده کنند.

وی، با اشاره به سالروز قیام ۱۷ شهریور ماه سال ۵۷ گفت: ۱۷ شهریور کمر رژیم ستم شاهی را برای همیشه خم کرد و چهره آنان در زباله دان تاریخ برای ابد، سیاه گشت و مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.

امام جمعه شهرستان با توجه به آستانه شروع مدارس و وضعیت گرانی ها از همه مردم جهت کمک به کودکان نیازمند در جشن عاطفه ها درخواست کرد.

خطیب نماز جمعه پارسیان، همچنین به رزمایش اقتدار عاشوراییان بسیج در مانور روز شنبه ۱۷ شهریور اشاره و از زحمات فرزندان بسیج ناحیه مقاومت در اردوهای جهادی در روستاهای محروم قدردانی نمود.

حجت الاسلام میرزایی، با اشاره به اجلاس سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در تهران امیدوار شد که آخرین ایستگاه داعش در سوریه در منطقه ادلب از لوث وجود کثیف آنها پاک و به دامان مردم سوریه باز گردد.