خطیب نماز جمعه پارسیان: فاصله گرفتن برخی سیاستمداران از مبانی انقلاب ضرورت تکیه بر تفکر بسیجی را دوچندان می کند/ راه حل برون رفت از مشکلات در خارج از کشور نیست

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به فاصله گرفتن برخی سیاستمداران از اصول و مبانی انقلاب، اظهار کرد: فاصله گرفتن برخی سیاستمداران از مبانی انقلاب ضرورت تکیه بر تفکر بسیجی را دوچندان می کند.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم و سلاله پاکش امام صادق(ع)گفت: پیامبر اکرم(ص)در تاریکی انسانیت طلوع و تا ابد می درخشد به همین دلیل است که که آن حضرت دلیل بعثت خود را اتمام و اکمال اخلاق عنوان می کند.

 

میرزایی، ادامه داد: در زمانه ای هستیم که بشر نیازمند الگویی متعالی از اخلاق و انسانیت است، لذا سیره و منش اخلاقی پیامبر رحمت به عنوان بهترین الگوی اخلاقی، انسانی و الهی به همگان معرفی شود و وحدت جامعه اسلامی مهمترین عامل برای ارائه این الگو به جهانیان خواهد بود.

 

امام جمعه پارسیان، با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بعد از دستور حضرت امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج کمتر کسی می توانست به عمق و وسعت تاثیر آن در مخیله خود تصویر کند.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان افزود: تصور این که روزی روحیه مقاومت و ایستادگی بسیجی از مرزهای سرزمینی ایران به زادگاه اویس قرن در یمن صادر شود و شرایط را برای مقاومت آن مردم مظلوم در برابر ددمنشی شجره ملعونه آل سعود و تهاجم وحشیانه رژیم عربستان فراهم نماید، دور از ذهن بود.

 

میرزایی گفت: تفکر بسیج مولفه هایی مانند خدا محوری، ولایت مداری، شناخت همه جانبه دشمن و مدیریت جهادی است که بلای جان استکبار شده است و امروز شرایط و تحولات داخلی و منطقه ای و بین المللی ایجاب می کند که روز به روز بر مولفه های تفکر و عملکرد بسیجی تکیه کنند.

 

وی، با انتقاد از فاصله گرفتن برخی از سیاستمداران از مبانی و اصول انقلابی و حرکت خزنده انقلاب زدایی از انقلاب اسلامی و سیر حرکت ارتجاعی، ضرورت تکیه بر تفکر بسیجی را دو چندان می کند.

 

امام جمعه پارسیان با اشاره به روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، تاکید کرد: نماد تفکر بسیج در تثبیت قدرت حزب الله که ترس بر جان صهیونیستها انداخته و در نیروهای حشد الشعبی عراق و نیروی دفاع ملی سوریه و در مقاومت فلسطین و انصارالله یمن، دیده می شود.

 

خطیب نماز جمعه پارسیان، به سفر رئیس جمهور عراق به ایران و دستاورد مهم این سفر اشاره و تصریح کرد: سیاست منزوی کردن ایران توسط آمریکا با این سفر شکست خورد، حفظ اتحاد ملی عراق ، توجه به مرجعیت، شناخت دوست و دشمن، ایستادگی در مقابل دشمن و حفظ ظرفیت حشد الشعبی، از جمله توصیه های مقام معظم رهبری به برهم صالح بود.

 

حجت الاسلام میرزایی، با اشاره به سفر وزیر خارجه انگلیس به تهران و سخنان سخیف و نگاه طلبکارانه او از ایران برای آزادی زندانیان با تابعیت ایرانی، انگلیس گفت: سیاست مماشات دستگاه دیپلماسی با طرف اروپایی این نتیجه را می دهد که به جای این که جمهوری اسلامی طلبکار طرف اروپایی باشد، آنها از ما مطالبه غیر معقول می کنند و فشارهای خود را بر کشور ادامه می دهند.

 

وی، نگاه طلبکارانه وزیر خارجه انگلیس را حجت بر مسئولان دانست که راه حل برون رفت از مشکلات در خارج از کشور نیست و تکیه بر توانمندی های درون و تابع کلام ولایت و رهبری راه حل مشکلات است.

 

رئیس شورای فرهنگی شهرستان از برگزاری خوب مراسمات هفته وحدت توسط سپاه ناحیه مقاومت، صنایع انرژی بر ، اداره تبلیغات اسلامی و فرمانداری تشکر کرد.

 

امام جمعه پارسیان، از حضور فرمانده محترم سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در شهرستان و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و حضور در مراسم وحدت قدردانی کرد.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سالروز شهادت شهید هسته ای شهید دکتر شهریاری را روز رسوایی آمریکا و حامیان آنها دانست و گفت: برای آمریکا چیزی جز منافع مادی معنا ندارد و در این مسیر هر جنایتی را مرتکب می گردد از ترور دانشمندان هسته ای تا کشتار کودکان یمنی.

 

در میان خطبه های نماز جمعه نیز سرگرد پاسدار اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان گزارش عملکرد ناحیه مقاومت در طول یک سال گذشته را به اطلاع نمازگزاران رساند.