خطیب نماز جمعه پارسیان: مسئولان مراقب زبان بازی و ظاهر سازی دشمن باشند/ دل بستن به قاره ای که اینک بیشتر زرد شده تا سبز، چیزی جز خوش خیالی نیست

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به نقشه ها و فشارهای دشمنان در نابودی ملت ایران، اظهار کرد: مسئولان مراقب زبان بازی و ظاهر سازی دشمن باشند.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک ایام ولادت امام حسن عسکری(ع) در ۸ ربیع الثانی گفت: با وجود شرایط و مشکلات طاقت فرسا، امام حسن عسگری(ع) توانست فرهنگ دینی را تبلیغ کند، توجه به اصل امر به معروف و نهی از منکر، توصیه به حفظ بیت المال و نهی از اسراف و توجه به ساده زیستی از جمله سیره عملی آن حضرت است که در شرایط فعلی می بایست به آن توجه دقیق گردد.

 

میرزایی، با اشاره به دیدار خانواده معظم شهدا با مقام معظم رهبری و تاکید معظم له به هوشیاری و مراقبت آحاد مردم و مسئولان از حیله های آمریکا، اظهار کرد: نقشه امروز دشمن در کنار فشار اقتصادی، فشار روانی است تا ملت ایران از عناصر قدرت خود مانند هسته ای و موشکی دست بردارد.

 

وی ادامه داد: مسئولان کشور مراقب ظاهر سازی و زبان بازی دشمن خبیث باشند و فریب آنها را نخورند.

 

امام جمعه پارسیان با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در خصوص ریزش ها و رویش های انقلاب، تصریح کرد: جوانان امروز با تکیه بر ایمان و ولایت مداری محض از رهبری و حضور در جبهه های مختلف علمی و دفاعی، رویش های جدید انقلاب هستند که تفکر شهادت طلبی علت اصلی و رمز موفقیت ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است.

 

حجت الاسلام میرزایی، با گرامیداشت ۲۷ آذر شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، عنوان کرد: دستاوردهای بسیاری از وحدت این دو نهاد در جهت تامین استقلال و پیشرفت های علمی و معنوی برای کشور حاصل شده است.

 

وی، علت حمله کور تروریستی چابهار را مقابله با روند توسعه این بندر اعلام و تاکید کرد: بعد از شکست همه جانبه نظام سلطه در مقابل اراده پولادین مردم و عدم دسترسی به منافع استکباری می خواهند با عوامل نیابتی چالش های امنیتی در کشور ایجاد کنند که این آرزو را به گور خواهند کرد.

 

امام جمعه پارسیان، به نتایج حاصل شده در مذاکرات یمنی اشاره و افزود: پیروزی انصار الله در به رسمیت شناختن آنها در این مذاکرات بسیار قابل اهمیت است و شکستی دوباره برای ائتلاف سعودی، غربی است.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان پارسیان، با اشاره به ناکامی آمریکا و اسرائیل از تصویب قطعنامه علیه حماس در سازمان ملل گفت: این ناکامی نشان از افول قدرت پوشالی آمریکا و وحدت کشورهای اسلامی است و نشان داد که معامله قرن ترامپ فقط در خواب تعبیر شدنی است و امروز شیفتگان غرب باید چشمان خود را به خوبی باز کنند و نتیجه این رویکرد را ببینند.

 

وی، خطاب به غرب گرایان وطنی گفت: غربی ها با آن همه سابقه و ابزار اینک دچار چنین وضعیتی هستند، پس انتخاب و پیمودن این مسیر بن بست اگر خیانت نباشد حماقت است، دل بستن به قاره ای که اینک بیشتر زرد شده تا سبز چیزی جز خوش خیالی نیست.

 

رئیس شورای فرهنگی شهرستان، با اشاره به ۲۶ آذر ماه روز حمل و نقل و راهداری از همه کسانی که در این عرصه زحمت می کشند تشکر و قدردانی کرد و بر اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ای تاکید کرد.

 

میرزایی، با اشاره به دهم ربیع الثانی و سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها ، از شرافت و بزرگی آن حضرت و تضمین بهشت برای زائران با معرفت طبق روایت خبر داد.