خون مردمان شمال رنگین تر از جنوب/ هجوم گردشگران به غرب هرمزگان در سایه بی توجهی به کرونا

در روزهایی که همه هشدارها به سمتی است که کسی به شمال کشور سفر نکند، مسافران در سایه بی توجهی به شرایط کرونا به غرب هرمزگان سرازیر شده اند.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ این روزها با بهبود نسبی وضعیت بیماری کرونا در بخش هایی از کشور و همچنین هرمزگان، اما هنوز موانعی در برپایی برخی برنامه ها و مراسمات وجود دارد و مردم این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت محدود این برنامه ها را اجرا می کنند.

 

اما نکته جالب توجه در هجوم گردشگران و مسافران از اقصی نقاط کشور به غرب‌هرمزگان و شهرستان پارسیان است که بدون رعایت ناچیزترین اصول و موازین پروتکل های بهداشتی به تفریح می پردازند.

 

بسیاری از نقاط گردشگری و تفریحی در سطح شهرستان به روی مردم شهرستان بسته شده و مسئولین شهرستان مرتبا مردم را به حضور در خانه هشدار می دهند اما چه کسی باید وضعیت خطرناک بیماری را این گردشگران گوشزد کند.

 

همه مسئولین و رسانه ها این روزها نگاه خود را معطوف به شمال کشور کرده اند و هشدارها و تذکرات خود را به آن سمت و سو می فرستند اما در این میان جنوب کشور را فراموش کرده اند که مسافران زیادی به غرب هرمزگان و شهرستان پارسیان سرازیر شده اند.

 

این گردشگران که به صورت کاروانی وارد شهرستان می شوند احتمال ناقل بیماری آنها وجود دارد و امروز یکی از روستاهای پارسیان را در وضعیت قرمز کرونا قرار داده است و این نوید روزهای خوب برای شهرستان ندارد.