درخشش مستند«گوهر جنوب» در جشنواره بین‌المللی رادیو

 

مستند رادیویی«گوهر جنوب» از تولیدات مرکز خلیج‌فارس موفق به دریافت جایزه از بخش بین‌الملل سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو شد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان، مستند رادیویی«گوهر جنوب» به تهیه‌کنندگی معصومه ناصری از رادیو خلیج‌فارس موفق به کسب دیپلم افتخار در بخش مستند جشنواره سیزدهم رادیو شد. این مستند در یک قسمت 12دقیقه‌ای تهیه و تولید […]

مستند رادیویی«گوهر جنوب» از تولیدات مرکز خلیج‌فارس موفق به دریافت جایزه از بخش بین‌الملل سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، مستند رادیویی«گوهر جنوب» به تهیه‌کنندگی معصومه ناصری از رادیو خلیج‌فارس موفق به کسب دیپلم افتخار در بخش مستند جشنواره سیزدهم رادیو شد.

این مستند در یک قسمت 12دقیقه‌ای تهیه و تولید شده و داستان فعالیت و سخت‌کوشی زنی از اهالی جزیره هنگام است که از طریق ماهیگیری و پخت غذا برای گردشگران روزی خود و خانواده‌اش را تامین و زندگی خود را اداره می‌کند.

سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو 20تا 22 اردیبهشت در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار و در حالی به کارخود پایان داد که دو اثر رادیویی مراکز استانها موفق به دریافت جایزه از بخش بین‌الملل این جشنواره شدند.

منبع هرمز