درخواست بالای بشاگردی ها برای دریافت یارانه در فاز دوم

سطح درآمد خانوار ۹۵ درصد از مردم بشاگرد کمتر از ۶۰۰ هزار تومان ثبت شده است که این موضوع درخواست بشاگردی ها برای دریافت یارانه در فاز دوم را بیشتر کرد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، از روز آغاز ثبت نام یارانه ها تا امروز ۲۶ فروردین ماه در شهرستان بشاگرد مراکز رایانه […]

سطح درآمد خانوار ۹۵ درصد از مردم بشاگرد کمتر از ۶۰۰ هزار تومان ثبت شده است که این موضوع درخواست بشاگردی ها برای دریافت یارانه در فاز دوم را بیشتر کرد.

 

539121 214 درخواست بالای بشاگردی ها برای دریافت یارانه در فاز دوم

به گزارش پایگاه خبری هرمز، از روز آغاز ثبت نام یارانه ها تا امروز ۲۶ فروردین ماه در شهرستان بشاگرد مراکز رایانه ای ثبت نام یارانه مملو از درخواست کنندگانی است که می خواهند در فاز دوم هدفمندی پرداخت های دولتی، جزو یارانه بگیران باشند.

از ابتدای آغاز سال جدید، مسئولان ارشد به ویژه مدیران اقتصادی کشور، از مردم و آن دست از خانواده هایی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند،درخواست داشته و دارند که از ثبت نام برای دریافت یارانه در فاز دوم هدفمندی خودداری کنند.

البته برخی از مردم و شهروندان که به صورت منطقی به مسئله نگاه می کنند و نیز از تمکن مالی مناسبی نسبت به دیگر اقشار جامعه برخوردار هستند، به صورت داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف داده اند ولی هنوز آمار دقیقی از تعداد انصراف دهندگان در این طرح در کشوراعلام نشده است.

با این وجود، هستند برخی از خانواده های نیازمند جامعه که از آینده این طرح بیمناک هستند و احتمال می دهند که دولت در فاز دوم هدفمندی، یارانه آنها را قطع کند که مسئولان اقتصادی کشور در رفع این ابهام قول داده اند تنها یارانه به افرادی پرداخت نمی شود که حقیقتا بی نیاز هستند.

حسین پیروز مسئول دفتر پیشخوان دولت شهر سردشت در این رابطه گفت: ما در طی این ۷ روز شاهد این هستیم که ۹۵ درصد از خانواده های بشاگردی در مرحله دوم ثبت نام یارانه ها سطح درآمدشان کمتر از ۶۰۰ هزار تومان است که ثبت نام کرده اند.

منبع هرمز