درخواست رژیم صهیونیستی از آمریکا برای قطع دامین «ir.»

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، عده‌ای که خود را قربانیان اقدامات ایران، سوریه و کره شمالی نامیده‌اند در تلاشی بی‌سابقه با کمک یک شرکت اینترنتی به نام ICANN از دادگاه آمریکا خواسته‌اند تا اینترنت ایران را جمع‌آوری کند.

ICANN یکی از آژانس‌های وزارت تجارت آمریکا است که مدیریت (ظاهری) اینترنت را در دست دارد و متصدی دامین‌های اینترنتی در جهان است.

در این خبر ادعا شده است که در ماه ژوئن خانواده‌های قربانیانی که هیچ اسم و تصویری هم از آنان به میان نیامده است، درخواستی را همراه با امضاهایشان به دادگاه ناحیه‌ای کلمبیا ارسال کرده‌اند و خواستار آن شده‌اند که ICANN دامین و مجوزهای اینترنت ایران را قطع کند.

گروه حقوقی شورات هادین متعلق به رژیم صهیونیستی که این شکایت‌نامه را تنظیم کرده از ICANN خواسته تا این اقدام را درباره اینترنت ایران انجام دهند.

ICANN قبلا از دادگاه فدرال آمریکا خواسته بود تا مانع از تحویل شدن دامین‌های سطح‌بالایی چون ir، sy و kp به کشورهای ایران و سوریه و کره شمالی شود.

درخواست رژیم صهیونیستی از آمریکا برای جمع‌آوری اینترنت ایران // آماده

سه کشور ایران، سوریه و کره شمالی در طی سال‌های اخیر همواره از سوی رسانه‌های جریان اصلی غرب، به عنوان کشورهای حامی تروریسم به جهانیان معرفی شده‌اند. این در حالی است که ایران از سال 57 تا کنون و سوریه طی سال‌های اخیر خود جزو قربانیان ترورهایی هستند که گروه‌های تروریستی با حمایت کشورهای غربی رقم زده‌اند. اما رژیم صهیونیستی با هیاهوگری عوام‌فریبانه سعی دارد که حمایت ایران از دولت بشار اسد را حمایت از تروریسم نشان داده و سعی کند که برای آن قربانی بتراشد. قربانیانی که به دنبال قطع دامنه اینترنت ایران هستند تا انتقام خود را نه از منبع اصلی تروریسم که از قربانیان حقیقی آن بگیرند.

منبع:مشرق