درهمایش پیاده روی خانوادگی مطرح شد؛ امام جمعه پارسیان: ما مخالف ورزش بانوان نیستیم/ مصوبه امر به معروف و نهی از منکر یک مصوبه قانونی است

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور مسئولین و شهروندان پارسیانی در پارک شهروند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ به مناسبت هفته بسیج، همایش پیاده روی خانوادگی به همت ناحیه مقاومت سپاه و با همکاری مرکز آموزش علوم و فنون دریانوردی آریا دریا و با حضور شهروندان پارسیانی و مسئولین برگزار شد.

 

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در این مراسم با طرح این سوال که مسئولین نظام مقدس اسلامی که سر سفره این انقلاب نشسته اند مسئولیت چه چیزی را دارند، اظهار کرد: آنها مسئولین این را دارند که از ارزش های دینی محافظت و مراقبت کنند‌.

 

میرزایی، با بیان اینکه ما مخالف ورزش بانوان نیستیم. تاکید کرد: چه کسی می گوید که یک زن نباید دوچرخه سواری کند، چه کسی می گوید که یک زن نباید پیاده روی کند و چه کسانی گفته اند که ما مخالف ورزش بانوان هستیم، نه، ما می گوییم که ورزش بانوان در راستای حفظ حیثیت زن مسلمان.

 

امام جمعه پارسیان، افزود: پارک بانوان را ساخته اند برای همین بانوان که آزادانه به ورزش بپردازند، اما چرا عده ای در فضای مسموم مجازی اینگونه بر جریان های ارزشی هجمه می بندند، امروز با تمام مشکلاتی که بر روی دست جامعه خوابیده، دیگر فرصت جواب دادن به چند مشوش گر در فضای مجازی وجود ندارد.

 

وی، با تذکر و اعلام در حمایت از مصوبه امر به معروف گفت: مصوبه ستاد امریه معروف و نهی از منکر شهرستان یک مصوبه قانونی است برای حفظ و حراست از جایگاه زن و جلوگیری از آلوده کردن فضاهای اجتماعی و این ستاد با قوت در مسیر خود حرکت خواهد کرد.

 

در پایان این مراسم کارت هدیه و دوچرخه به شرکت کنندگان در این پیاده روی به قید قرعه تقدیم شد.