درگیری شبانه درنمایشگاه بهاره پارسیان یک نفر را راهی بیمارستان کرد/ ترس و وحشت نمایشگاه را فرا گرفت

درگیری خونین در نمایشگاه پارسیان یک نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ نمایشگاه بهاره که در ابتدای بازگشایی با نقدها و اعتراضاتی مواجه شده بود، نتوانست مسئولین را مجاب کند تا از راه اندازی آن چشم پوشی کنند.

 

در نمایشگاه بهاره که اکثریت به اتفاق آن را مغازه داران غیربومی اداره می کنند دارای فرهنگ ها و اخلاق مختلف هستند که به نوعی می توان گفت باید مشتری مداری را نیز سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

یکی از فروشندگان در نمایشگاه بهاره به علت فروختن کالایی به قیمت دو هزار تومان، و پس آوردن آن از سوی مشتری، درگیری و نزاعی به راه انداخت که جمعیتی بالغ بر 2 هزار نفر را دچار ترس و وحشت کرد.

 

خبرنگار پارسیان خبر که صحنه های درگیری را دنبال می کرد، وحشت و گریه برخی خانواده ها را مشاهده کرد که از آمدن خود به نماییشگاه پشیمان بوده و تعطیلی نمایشگاه را خواستار شدند.

 

فروشنده به همراه چند تن از دوستان خود چاقو به دست به جمعیت حمله ور شده که با ورود نیروی انتظامی نیز، آنها از این حرکت وحشیانه خود دست نکشیده و تا ساعتی قسمتی از شهر را ملتهب کردند.

 

روزانه هزاران نفر برای خرید و بازدید از نمایشگاه به این محل وارد می شوند که مسئولین شهر باید چاره ای بیندیشند و از ادامه کار نماشگاه تجدید نظری کنند، زیرا خطری بزرگ در کمین شهروندان این شهر آرام است.

 

طبق گزارشات واصله تاکنون یک نفر به علت شدت جراحات به بیمارستان انتقال داده شده و چند تن دیگر نیز از ناحیه دست دچار زخم های سطحی شدند.