دریادار سیاری مطرح کرد: بهره‌گیری تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از حضور نداجا در آبهای آزاد

 

دریادار سیاری مطرح کرد:

فرمانده کل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:  امروز حضور در دریا، پشتیبانی از عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره است. به گزارش خبرنگار پایگا خبری پارسیان، امیر دریادار دکتر حبیب اله سیاری در مراسم استقبال از ناوگروه بیست و نهم نداجا در محل منطقه یکم این نیرو اظهار کرد: امیدواریم در دستگاه‌های […]

IMAGE634539969163431250 300x200 بهره‌گیری تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از حضور نداجا در آبهای آزاد

فرمانده کل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:  امروز حضور در دریا، پشتیبانی از عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره است.

به گزارش خبرنگار پایگا خبری پارسیان، امیر دریادار دکتر حبیب اله سیاری در مراسم استقبال از ناوگروه بیست و نهم نداجا در محل منطقه یکم این نیرو اظهار کرد: امیدواریم در دستگاه‌های دولتی وضعیت کارکنان نداجا پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه کارکنان نداجا ادامه‌دهنده راه شهدای ناوشکن سهند و سبلان و جوشن هستند، افزود: ماموریت ناوگروه بیست و نهم در بعد آموزشی، اطلاعتی و عملیاتی به نحو احسن انجام شده است.

امیر سیاری با تاکید براینکه حضور ناوگروه‌های نداجا در آبهای آزاد نشان‌دهنده اقتدار دریایی کشور است، خاطرنشان کرد: این ناوگروه نیز مانند سایر ناوگروه‌های اعزامی علاوه بر اهتزاز پرچم کشورمان، امنیت خطوط مواصلاتی کشور را تامین کرده است.

فرمانده نداجا با اشاره به اینکه دولتمردان و سیاست‌مداران نیز از این حضورها بهره می‌برند، بیان کرد: حتی در بحث مذاکرات هسته‌ای نیز حضور نیروی دریایی کشورمان حائز اهمیت است.

وی در ادامه سخنانش گفت: امروز حضور در دریا، پشتیبانی از عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره است.

سیاری با تقدیر از آموزش دهندگان دانشجویان در این ناوگروه، افزود: حضور دانشجویان دراین ناورگوه یکی از نقاط قوت و تمایز این ناوگروه با سایر ناوگروه‌ها بوده است.

منبع هرمز