در تیم دایی کسی حق نداشت بی‌احترامی کند

به گزارش پایگاه خبری پارسیان صحبت از سیدجلال حسینی که می شود ناخودآگاه به یاد مدافعی می افتیم که به لطف بازی جسورانه در رده باشگاهی و غیرتمندانه در رده ملی، سالها روی بورس است و سال به سال هم بهتر و نفوذناپذیرتر می شود.

سیدِ فوتبال ایران پس از ماه ها به بهانه اردوی تیم ملی به ایران بازگشته و ما هم به بهانه صحبت در خصوص مسائل مختلف فوتبالی از جمله دوران متفاوت حضور در فوتبال قطر، پرسپولیس و حاشیه های ناتمام این تیم و از همه مهم تر در خصوص اوضاع و احوال تیم ملی در آستانه رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ به سراغ او رفته و با سیدجلال همکلام شدیم.

متن کامل گفتگو با سید جلال حسینی را در زیر می خوانید:

* از لیگ قطر و الاهلی صحبت هایمان را آغاز کنیم.

– در تیمی بازی می کنم که سرمربی خوبی به نام میلان ماچالا را دارد. با مجتبی جباری زوج ایرانی این تیم را تشکیل می دهیم. در مجموع شرایط خوب است، هرچند که بازی در لیگ کشوری مانند قطر، به ویژه در خط دفاعی بسیار سخت است، چون تمام تیم ها فورواردهای خوبی را از کشورهای صاحب فوتبال می گیرند که این موضوع کار را برای مدافعان سخت می کند. در هر صورت تا به حال هم بد نتیجه نگرفته ایم و شرایط تیمی خوبی داریم.

* به خط حمله خوب و قدرتمند تیم های باشگاهی قطر اشاره کردی. از سوی دیگر تا جایی که شاهد هستیم، همین تیم های باشگاهی، در خطوط عقب زمین از داشتن بازیکنان مناسب با داشتن استانداردهای لازم رنج می برند و کمتر حاضر می شوند در این بخش هزینه کنند. چرا بازیکنی مثل تو که از مدافعان با استانداردهای بین المللی هستی، در این لیگ کمتر حضور دارند؟

– یکی از مشکلات این است که گلرهای قطری گل های راحتی را دریافت می کنند که همین موضوع کار تیم ها را سخت می کند. در لیگ قطر، در ترکیب تیم ها بازیکنان به یک اندازه قدرتمند و قوی نیستند و تعادل خوبی در ترکیب یک تیم وجود ندارد. به طور مثال در ترکیب ۱۱ نفره یک تیم، چند بازیکن سطح بالا حضور دارند و سایر بازیکنان از لحاظ فنی، بازیکنانی بسیار ضعیف به شمار می روند که وجود چنین بازیکنانی کار را برای سایر بازیکنان سخت می کند.

* چرا در لیگ قطر، السد، الغرافه و لخویا همواره در صدر جدول هستند و سایر تیم ها همیشه باید برای مکان چهارم به بعد بجنگند؟

– درست می گویید، اما در این فصل هم ما شرایط بدی نداریم و اگر بازی آخر خود مقابل ام صلال را می بردیم می توانستیم به رده سوم جدول صعود کنیم. البته به جز تیم هایی که گفتید که هرساله بازیکنان بزرگ و ستاره های خوبی را به خدمت می گیرند، سایر تیم ها هم تلاش خوبی از خود به خرج می دهند و رقیبان قدرتمندی برای تیم هایی که به آنها اشاره کردید، محسوب می شوند.

* ابتدای فصل را خوب آغاز کردید و ۳-۴ برد خوب هم کسب کردید، اما در ادامه روند این نتایج قطع شد و باز هم تیم های قدرتمند قطر به صدر جدول رسیدند.

– البته تیم ما، شاکله تیم سال قبل خود را حفظ کرده و فقط من به این تیم اضافه شدم و از همان ابتدا خیلی هماهنگ کار را آغاز کردیم. سایر تیم ها هم کار را در حد نام خود آغاز نکردند و سپس با به دست آوردن هماهنگی، شرایط تیم های مدعی نیز خوب شد. در حال حاضر هم تیم پنجم جدول هستیم و خیلی هم با تیم های بالانشین جدول اختلاف زیادی نداریم.

* از شرایط زندگی در قطر صحبت کن.

– در همان اوایل حضورم در قطر با گرمای وحشتناک هوای این کشور کمی مشکل داشتم. بار ها در مناطق گرمسیر بازی کرده ام اما با وجود هوای شرجی و گرم قطر، فشار زیادی روی من بود و این موضوع کارم را در بازی ها و تمرینات سخت کرده بود. به مرور به شرایط عادت کردم و هوا هم بهتر شد. خداراشکر در مجموع وضعیت خوب است.

* پس از شکست دو بر صفر در هفته پنجم مقابل الجیش، چند رسانه داخلی تیتر زدند که الاهلی با اشتباه وحشتناک سیدجلال بازی را باخت.

– یک رسانه این کار را انجام داد که خیلی به مطالب آن فکر نمی کنم. وقتی دفاع تکل می زند و توپ به دست می خورد و می نویسند، اشتباه وحشتناک، مشخص است که این جریانات از کجا آب می خورد. با وجود اینکه یک پنالتی هم دادم اما در بازی فوق من بهترین بازیکن زمین شدم و نمی دانم چه اشتباه وحشتناکی کردم؟! اتفاقا این دیدار را داور بازی ایران – آرژانتین سوت زد و عنوان بهترین بازیکن زمین به من رسید.

* زوج ایرانی حسینی – جباری تا چه اندازه می تواند به الاهلی کمک کند تا در پایان فصل حداقل سهمیه آسیا را کسب کنید؟

– ما در این فصل نتایج خوبی کسب کردیم اما در ادامه یکی از بازیکنان خیلی خوب الاهلی که مدافع راست تیم ما بود، مچ پایش شکست و یکی دیگر از بازیکنانمان که اصلیت ایرانی هم دارد به نام یونس علی با مصدومیت شدیدی مواجه شد و غیبت این دوبازیکن کمی تیم را با مشکل مواجه کرد. یکی از بازیکنان خارجی تیم نیز با کشیدگی کشاله مواجه شده و تا مدتی از ترکیب الاهلی به دور است. بازیکنان مصدوم الاهلی در این برهه زیاد شده اند، ضمن اینکه زوج دفاعی من در ترکیب تیم، به تازگی از السد به جمع ما اضافه شده و مجموعه این مشکلات باعث شد تا روند خوب ابتدای فصلمان مختل شود، در حالی که اگر این اتفاقات نمی افتاد مطمئن باشید همین حالا یکی از تیم های صدرنشین بودیم. با این حال به ادامه فصل امیدواریم تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم.

* با بازیکنان ایرانی لیگ قطر در ارتباط هستی؟

– بله؛ با همه آنها در تماس و ارتباط هستم و با هم همیشه صحبت می کنیم.

* پس از جام جهانی انتقادهایی به برخی بازیکنان تیم ملی که در اروپا بازی می کردند شد که چرا اروپا را به مقصد کشورهای خلیج فارس ترک کردند. منتقدان عقیده داشتند که انتقال بازیکنانی مانند دژاگه و قوچان نژاد از اروپا به این کشورها، موجب افت آنها می شود. نظر تو در این مورد چیست؟

– بازیکن در شرایطی خاص در مورد آینده اش، یک تصمیمی را می گیرد که باید به این تصمیم احترام گذاشت. این دو بازیکنی که از آنها نام بردید از بازیکنان خوب تیم ملی هستند و سال ها در اروپا تجربه بازی دارند. فکر می کنم حرفه ای بودن آنها روی کیفیت بازی هایشان تأثیری نگذاشته و اشکان و گوچی می توانند همچنان برای تیم ملی مفید باشند.

* الشحانیه چرا با وجود پولادی و شجاعی، همچنان نتایج ضعیفی کسب می کند.

– الشحانیه به تازگی به لیگ ستارگان اضافه شده و حتی معتقدم که با وجود شجاعی و پولادی بازی های خوبی را هم به نمایش می گذارند اما در ابتدا هم اشاره کردم که وجود بازیکنان سطح پایین از لحاظ فنی در ترکیب تیم های قطری کار سایرین را هم مشکل کرده و تلاش بقیه بازیکنان را نیز تحت الشعاع قرار می دهند. همین بازیکنان ضعیف کار دست تیم ها می دهند و شاید یک بازیکن حرفه ای مجبور می شود فشار زیادی به خود آورده و در یک بازی مجبور شود جور چند بازیکن کناری خود را هم بکشد.

* با پولادی در خصوص مشکلی که این روزها با آن مواجه شده است، صحبت کرده ای؟

– با مهرداد در خصوص مشکلی که دارد هیچ صحبتی نکرده ام و هر زمان همدیگر را می بینیم بیشتر احوالپرسی می کنیم تا بخواهیم به مسائل فوتبالی بپردازیم.

* گفته می شود قطری ها به این دلیل ستارگان ایرانی را به خدمت گرفته اند تا با نقاط ضعف و قدرت آنها در آستانه جام ملت های آسیا آشنا شوند. تا چه اندازه این موضوع را قبول داری؟

– ما بازی خودمان را هر جایی باشیم انجام می دهیم و فکر نمی کنم چنین مباحثی مطرح باشد. این صحبت ها خیلی قابل قبول نیست و بازیکنی که قرار است برای تیم ملی کشورش بازی کند، با تمام وجود این کار را انجام می دهد.

* به لیگ ایران برسیم؟ نتایج را دنبال می کنی؟

– صد در صد. البته بیشتر نتایج پرسپولیس را دنبال می کنم.

* در خصوص نتایج این فصل پرسپولیس که کمی افت و خیز داشته صحبت می کنی؟

– پرسپولیس یک تیمی است که فقط احتیاج به آرامش دارد. باید این تیم آرامش داشته باشد و کسی هم به آن کاری نداشته باشد تا بتواند جایگاه واقعی خود را به دست بیاورد. زمانی هم که وارد کوچکترین حاشیه ای می شود، پشت سر هم برای این تیم حاشیه به وجود می آید. همین حواشی تمرکز تمام ارکان تیم را به هم می زند. در حال حاضر پرسپولیس بازیکنان جوانی را در خدمت دارد که نباید تمرکز آنها به هم بخورد.متاسفانه از اول فصل فشار زیادی روی بازیکنان بود و حاشیه های زیادی نیز برای این تیم به وجود آمد که مجموعه این مشکلات باعث شده تا بازیکنان در فصل جاری تمرکز کافی را نداشته باشند، حال به این حاشیه ها، مشکلاتی که از بیرون نیز برای این تیم به وجود آوردند را هم اضافه کنید.

* اشاره به اول فصل کردی. هواداران پرسپولیس از اینکه بازیکنان مثل تو و خلعتبری و پولادی و …از این تیم رفتند و باشگاه نتوانست جایگزین های خوبی را برای این دسته از بازیکنان به خدمت بگیرد، دلخور و ناراحت هستند. یعنی در حد نام هایی که رفتند، باشگاه بازیکن جذب نکرد.

– دقیقا درست می گویید. البته سقف بودجه تیمی نیز فقط برای پرسپولیس اجرا شد و این تیم طبق همین سقف بسته شد، اما خیلی از تیم ها این سقف را رعایت نکردند. در این مورد هم سازمان لیگ مثل همیشه فقط به پرسپولیس ایراد گرفت و همیشه هم زورش فقط به این باشگاه می رسد. بقیه تیم ها خیلی راحت بیشتر از سقف بودجه هم خرج کردند و کسی هم به آنها کاری ندارد و هیچ کاری هم با آنها نخواهند کرد اما به پرسپولیس ایراد گرفتند و در نهایت دیدید که این تیم خیلی از بازیکنانش را از دست داد و فشار زیادی روی بازیکنانی که ماندند، آمد. با آغاز فصل هم حاشیه های دیگری برای این تیم به وجود آمد که باعث شد تا نتایج دلخواه هواداران کسب نشود.

* برخی هم می گویند با رفتن علی دایی از پرسپولیس حاشیه ها بیشتر هم شد.

– درست است. آن زمان که خود من هم زیر نظر دایی کار می کردم، بازیکنان اجازه برخی کارهای حالا را نداشتند اما آقای درخشان هم از تجربه کافی برخوردار است و حتما دلایل خاص خودش را دارد که کمتر برخورد می کند و شاید هم شرایط تیمی این طور ایجاب می کند، اما در تیم های دایی، بازیکن به خودش اجازه نمی دهد این طور بی احترامی کند هر چند که حالا هم بازیکنان از روی عصبانیت این کارها را انجام می دهند که البته با این کارهایشان هم به خودشان لطمه می زنند و هم به تیم. در نهایت امیدوارم بازیکنان پرسپولیس در ادامه با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهند و خود را با این فشارها و شرایطی که وجود دارد در آستانه دربی وفق بدهند و با تمرکز کافی خود را برای دربی آماده کنند.

* فصل پیش با پیام صادقیان همبازی بودی. طبق شناختی که از او داری، چرا این بازیکن امسال تا این اندازه حاشیه ساز شد. به طور مثال در بازی با فولاد داور را هل داد و …!

– قصد ندارم کار پیام را تایید کنم، اما همان کار را خیلی از بازیکنان دیگر هم انجام می دهند اما متاسفانه کار صادقیان خیلی بزرگ جلوه داده شد. خیلی از بازیکنان اعتراضات شدیدتری هم می کنند اما هیچ برخوردی با آنها نمی شود با این حال چند ماه محرومیت برای صادقیان خیلی بد بود. البته باید دید بازیکن چه فشارهایی را متحمل می شود.

* در آن برهه زمانی رفتن دایی و آمدن درخشان درست بود؟

– من و شما نمی توانیم در مورد این مسائل صحبت کنیم. همان زمان که علی دایی از پرسپولیس رفت در مصاحبه ای گفت که می روم و برای این تیم هیچ حاشیه ای هم درست نمی کنم و از روزی هم که رفته هیچ حرفی نزده است و این یعنی آرامش برای پرسپولیس. اگر علی دایی هم بخواهد حرف بزند، حاشیه های زیادی ایجاد می شود اما حرف نمی زند و سکوت کرده تا پرسپولیس کارش را انجام دهد.

* ارزیابی ات از خط دفاعی پرسپولیس چیست؟

– بازیکنان همه تلاش خود را می کنند اما مشکل تیم مربوط به خط دفاعی نیست بلکه مجموعه تیم باید خوب کار کند. در تیم باید همه با هم دفاع و همه با هم حمله کنند. بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس خیلی خوب و منسجم بازی می کنند. بزگ ترین مشکل این تیم نبود آرامش و حاشیه هایی است که برای پرسپولیس ایجاد می کنند.

* با دوست صمیمی ات محسن بنگر در ارتباط هستی؟

– خیلی با هم در ارتباط هستیم و در مورد مسائل مختلف صحبت می کنیم

* فکر می کنی پرسپولیس در فصل جاری در نهایت به چه جایگاهی برسد؟

– پرسپولیس اگر بازی با گسترش را می برد به تیم های بالانشین جدول نزدیک می شد اما بازی برده را متاسفانه با تساوی عوض کرد. پرسپولیس باید این تمرکز را داشته باشد تا بازی ۲ بر صفر برده قبل از دربی را حفظ کند و پس از گل دوم می توانست حتی منسجم تر هم بازی کند اما متاسفانه تیم باز شد و نتیجه هم مساوی شد و البته گل هایی که دریافت کردند هم مشکل ساز شد. با این حال پرسپولیس با کسب چند برد پیاپی برای کسب یک عنوان خوب در لیگ برتر فعلی امید زیادی دارد چون بین تیم های حاضر در جدول فاصله امتیازی کمی وجود دارد.

* چطور این تیم می تواند در ادامه فصل متحول شود؟

– از همه مهم تر هم اینکه پرسپولیس باید در نیم فصل خیلی خوب یارگیری کند چون بازی در آسیا را هم پیش رو دارد و جام حذفی هم همچنان برای سرخپوشان ادامه دارد.

* در مورد مایکل اومانیا چه نظری داری؟

– خیلی خوشحالم که اومانیا در پرسپولیس است. او یک بازیکن خیلی خوب است که به شخصه از بازی اش لذت می برم. با تمام وجودش بازی می کند و خیلی برای موفقیت تیم تلاش می کند. خود من به شخصه خیلی خوشحالم که چنین بازیکنی در پرسپولیس حضور دارد. او در جام جهانی برزیل هم درخشید و بازی های خوبی را به نمایش گذاشت. اومانیا در ترکیب تیمی پرسپولیس به خوبی جا افتاده و خیلی روان برای تیم بازی می کند.

* قبل از اینکه به دربی ۷۹ برسیم، ارزیابی ات از استقلال چیست؟

– بازی این تیم مقابل تراکتورسازی را دیدم. استقلال تیم خوبی بسته و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است. خود من پرسپولیسی هستم و دوست دارم در دربی هم این تیم استقلال را با یک نتیجه خوب شکست دهد. هر دو تیم هم بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارند که می توانند جذابیت های دربی را افزایش دهند.

* البته کرار هم سه کارته شد.

– استقلال در این شرایط به هیچ وجه وابسته به یک بازیکن نیست و بازیکنان پرسپولیس هم نباید به غیبت یک بازیکن حریف و اخراج کرار فکر کنند. شاید بازیکنان جایگزین کرار خیلی هم بهتر باشند.

* در مورد دربی صحبت می کنی؟

– ۴ دربی بازی کرده ام. دربی با تمام دیدارهای لیگ تفاوت دارد و اصلا اهمیتی ندارد که قوی باشی یا ضعیف. همه چیز در همان لحظه مسابقه و از زمان سوت داور آغاز می شود و اصلا مسائل مربوط به بیرون یا قبل و بعد بازی در سرنوشت دربی دخالتی ندارد. بازیکن باید برای این دیدار از روحیه و تمرکز کافی برخوردار باشد که این مهم هم با صحبت کادرفنی با بازیکنان حاصل خواهد شد. دربی یکی از بازی های بزرگ دنیاست و با همه بازی های دیگر فرق دارد.

* قبول داری دربی می تواند کلید موفقیت پرسپولیس در ادامه فصل باشد در صورتی که این تیم با موفقیت از دربی خارج شود؟

– صددر صد. مطمئنا اگر پرسپولیس این بازی را ببرد برای ادامه کار در نیم فصل دوم روحیه خوبی می گیرد و می تواند کار را در نیم فصل دوم پرقدرت آغاز کند. اگر پرسپولیس دربی را ببرد و در نیم فصل هم بازیکنان خوبی به این تیم اضافه شوند، سرخپوشان در نیم فصل دوم به معنای واقعی متحول خواهند شد.

* آیا استقلالی ها برای نیم فصل دوم با مجتبی جباری مذاکره کرده اند؟ این شایعه چند روزی است در ایران شنیده می شود.

– من هم این مطلب را خواندم. با مجتبی در تیم ملی هم همبازی بوده ام و به نظرم او یک بازیکن فوق العاده است و می تواند برای هر تیمی یک ناجی باشد. درباره مطلبی هم که گفتید با او صحبت نکرده ام.

* جباری در یکی از صفحات اجتماعی عکسی با لباس تیم ملی قرار داده بود و به نظر می رسد شاید او دلش برای تیم ملی هم تنگ شده باشد؟

– مجتبی همین حالا هم به تیم ملی برگردد می تواند کمک زیادی به تیم بکند. او قدرت زیاد و تمرکز خوبی دارد و می تواند با تفکراتی که دارد به مجموعه تیم کمک کند. جباری علاوه بر اینکه فوتبالش قابل قبول است، تفکراتش هم تفکرات قابل قبولی است.

* به تیم ملی برسیم. کی روش پس از ماندن در فوتبال ایران، کارش را آغاز کرد و حتی یک اردوی خارجی را هم برای تیم ملی در کشور پرتغال تدارک دید، هرچند که بازی با تیم های باشگاهی انتقادهایی را به همراه داشت؟

– قبل از جام جهانی در اردوی آفریقای جنوبی هم با تیم های باشگاهی بازی کردیم و اتفاقا این بازی ها، بازی های خوبی هم بود و خیلی به ما در جام جهانی کمک کرد اما مهم تر از این صحبت ها، این است که کی روش در تیم ملی ماند و باید امروز مربیان و بازیکنان از تجربیات او استفاده کنند.ما مربی بزرگی را به ایران آوردیم و قراردادش را هم تمدید کردیم. او کسی است که آشنایی کامل با جو کشورمان و فوتبال ایران دارد و خیلی هم کمک کرد تا تیم ملی به جام جهانی رفت. بازیکنان جوان با وجود کی روش انگیزه پیدا کرده اند و تلاش های زیادی می کنند برای موفقیت های بزرگ تر. همه باید از این تجربیات استفاده کنیم. به شخصه از ماندن کی روش خیلی خوشحالم و او تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی انجام می دهد.

* البته یکسری از منتقدان این انتقاد را به کی روش وارد می دانند که او همه کاره فوتبال ایران شده است. برخی هم می گویند که از سر دلسوزی این کارها را انجام می دهد.

– اینکه می گویند کی روش همه کاره شده است یعنی چه؟

* به طور مثال همین که کمپ ها و دیدارهای تیم ملی را انتخاب می کند.

– باید هم او این کار را انجام دهد. همین حالا هم مشکلات زیادی داریم. همین الان زمین کمپ تیم ملی زمین خوبی ندارد. همین لباسی که بر تن می کنیم در شأن لباس تیم ملی نیست در حالی که تیم ملی باید بهترین البسه را در اختیار داشته باشد. این مشکلات هنوز وجود دارد و کی روش به این مسائل اعتراض می کند و بیشتر هم از طرف بازیکنان صحبت می کند. مطمئنا بازیکنان تیم ملی باید در یک کمپ خوب با زمین های ایده آل تمرین کنند. همین الان تیم ملی قطر در بهترین زمین ها تمرین می کند و بهترین کمپ ها را می رود و بهترین بازی های تدارکاتی را هم با تیم هایی مانند ازبکستان و استرالیا انجام می دهد و همه شرایط را برای بازیکنانش فراهم می کند. فکر نمی کنم این مسائل خارج از حیطه وظایف کی روش باشد که به آنها رسیدگی می کند و به نظر من او خواسته خیلی زیادی هم ندارد و بیشتر به فکر بازیکنان است که چنین مسائلی را مطرح می کند.

* در مورد دیدار کره جنوبی چه صحبتی داری؟

– بازی با کره جنوبی همیشه حساس و همیشه جالب است. کره یکی از قدرت های آسیا محسوب می شود و تیم خیلی خوبی دارد، ضمن اینکه لژیونرهای مطرحی نیز در ترکیب این تیم آسیایی حضور دارند و در مجموع این دیدار می تواند به تیم ملی ایران کمک زیادی کند تا به خوبی بتوانیم شرایط خود را در آستانه جام ملت های آسیا بسنجیم.

* تیم ملی ایران توانایی قهرمانی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ را دارد؟

– از حالا نمی توان در مورد قهرمانی صحبت کرد. اصلا کار راحت نیست. همین تیم های همگروه ما با قدرت مشغول کار و تلاش هستند و اردوهای خوبی برگزار می کنند و هیچ تیمی در این برهه بیکار ننشسته است، ضمن اینکه تیم هایی مثل کره جنوبی، ژاپن و استرالیا در مراحل بعد انتظار ما را می کشند. باید برای حضور در جام ملت ها تمرکز لازم را داشته باشیم.اردوی تهران اردوی خوبی برای ما خواهد بود تا بتوانیم به یک ارزیابی دقیق از شرایط خود دست پیدا کنیم. البته توانایی درخشش در جام ملت ها را داریم چون تیم ملی ایران هستیم و با تمام وجود به استرالیا خواهیم رفت.

* بازی ایران – قطر برای تو یک بازی خاص نیست؟

– خیر اصلا. برایم این دیدار به هیچ وجه مهم نیست.

* خود قطری ها در این کشور برای شما کری نمی خوانند؟

– در این مورد صحبتی با ما نمی کنند. اتفاقا یکی از مهم ترین بازی های ما در جام ملت های آسیا بازی با بحرین است که اهمیت زیادی برایمان دارد.

* با بازیکنان زیادی در خط دفاعی تیم ملی زوج بوده ای. در حال حاضر با کدام بازیکن در ترکیب تیم ملی برای زوج دفاعی راحت تر هستی؟

– همه آنهایی که کنارشان بازی کرده ام، یکی از یکی بهتر بوده اند و همه خوب و قدرتمند خود را نشان داده اند. نمی توانم اسم بازیکن خاصی را بیاورم چون در مورد ترکیب تیم ملی، خود کی روش تصمیم می گیرد. هرکسی بازی می کند امیدوارم برای موفقیت تیم ملی بجنگد و تلاش کند.