در حرکت جهادی صورت گرفت؛ فرماندار پارسیان در حرکتی جهادی و عملگرا مصوبه ۲۴ ساعته خود را عملی نمود/ برای ۴۰ نفر اشتغالزایی شد

فرماندار پارسیان در یک حرکتی جهادی و طبق مصوبه کارگروه اشتغال شهرستان از راه اندازی نیروگاه تولید برق مقیاس کوچک و اشتغالزایی ۴۰ نفر خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مهندس مجتبی رضاپور، فرماندار شهرستان پارسیان در حرکت جهادی و عملگرا مصوبه ۲۴ ساعته خود را عملی نمود و از پروژه احداث و راه اندازی نیروگاه تولید برق مقیاس کوچک در شهرک صنعتی به اتفاق بدیعی رئیس اداره شهرکهای صنعتی پارسیان، دهدار رئیس اداره کار و تعاون اجتماعی و امینی رئیس بانک سپه و با حضور ناظر بانک استان از پروژه بازدید بعمل آوردند.

 

فرماندار پارسیان در ادامه این بازدید ضمن اعلام حمایت از سرمایه گذاران در شهرستان پارسیان گفت : پروژه احداث نیروگاه تولید برق در فاز اول ۱۴ نفر مستقیم اشتغالزایی میکند که طبق مصوبه کارگروه اشتغال باید در هر سرمایه گذاری جهت تامین نیروهای کار از افراد تحت حمایت اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده تا اشتغال پایداری برای این قشر جامعه مهیا شود.

 

نماینده عالی دولت در پایان با اشاره به پیگیری مجری طرح افزود : با حمایت فرمانداری و رئیس بانک سپه شهرستان و کارشناس بانک عامل قسط اول تسهیلات تا دو روز آینده واریز خواهد شد.

 

اعتبار کلی این پروژه ۲۶ میلیارد ریال و برای ۴۰ نفر اشتغالزایی در پی خواهد داشت که مجری این طرح حاج عبدالله بهبودی است.