در خطبه های نماز جمعه پارسیان مطرح شد؛ تذکر امام جمعه پارسیان به مسئولان بهداشت و جهاد کشاورزی در خصوص استفاده از کود مرغی در شهرستان/ کمیته انطباق تغییر نام بلوار خلیج فارس را به مردم گزارش دهد

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به استفاده از کود مرغی در شهرستان و بیماری های مرتبط با آن به مسئولان بهداشت و جهاد کشاورزی تذکر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با تبریک عید غدیر گفت: در مقابل جریان غدیر همواره دو جریان قرار داشته است، مروجان اسلام سلفی که غدیر را صرفا به موضوع شیعی تبدیل کردند در حالی که غدیر یک مساله اسلامی است و احیا حاکمیت اسلام است.

میرزایی، گروه دوم را طرفداران اسلام سکولار دانست و تاکید کرد: آنهایی که دین را از دخالت در حکومت کنار می گذارند در حالی که غدیر مبلغ اسلام سیاسی است.

خطیب نماز جمعه شهرستان با اشاره به استیضاح و برکناری برخی مسئولان، اظهار کرد: استیضاح برای بهبود وضعیت موجود است اما آیا با رفتن یک وزیر و آمدن وزیر دیگر شرایط بهتر می گردد؟ مادامی که نقشه راه غلط باشد به نقطه مطلوب نمی رسیم.

وی، در تشریح نقشه راه دولت، تصریح کرد: این که چشم امید دولت به چند کشور بد نام و بد عهد دنیا باشد و از ظرفیت های عظیم داخلی غافل گردد، یک نگرانی را به وجود می آورد، لذا این نقشه باید تغییر کند.

امام جمعه پارسیان، با اشاره به دیدار اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید مجدد معظم له به تلاش در برطرف کردن مشکلات اقتصادی و استفاده از نظرات اقتصاددانان گفت:دولت باید از کسانی که نسخه غلط اقتصادی را برای آنها پیچیدند فاصله بگیرد.

میرزایی، با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ هیچ بن بستی در مسیر اداره اقتصاد در کشور وجود ندارد، عنوان کرد: حفظ منافع و عزت ملی را پای میز مذاکره با بد عهدان بین الملی از بین نبرید.

خطیب نماز جمعه پارسیان، به جلسه سوال از ریاست محترم جمهوری و حضور در مجلس شورای اسلامی اشاره و تاکید کرد: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند این جلسه نشان از اقتدار نظام اسلامی است، اقدام مجلس نشان داد که با وجود برخی انتقادها، می تواند در راس امور باشد و جلسه آرام نمایندگان و رئیس دولت با وجود موضوع چالش برانگیز ، تجلی بخش وحدت مسولین کشور بود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با توجه به شایعات اخیر در خصوص اتباع عراقی در مشهد گفت: شکی نیست یک توطئه هدفمند بعد از شکست داعش در عراق و کینه از شکل گرفتن ارتباط صمیمی دو ملت و دقیقا اربعین و وحدت میلیونی شیعیان دو کشور هدف گرفته شده است.

وی با اشاره به عناصر خود فروخته وابسته به صادق شیرازی در عراق و حرکت در جهت تفرقه، ادامه داد: ملت ایران و عراق در مقابل این توطئه هوشیار باشند.

امام جمعه پارسیان با اشاره به شهادت شهید رجایی و باهنر و هفته دولت از زحمات دولتمردان برآی رسیدگی و برطرف کردن مشکلات و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان قدردانی کرد.

میرزایی، برگزاری جشن برداشت خرما و اهمیت به صنایع دستی را کار پسندیده دانست و تاکید کرد: بهبود کیفیت این جشنواره در سال های آتی مد نظر قرار بگیرد.

رئیس شورای فرهنگی شهرستان با انتقاد از تغییر نام زیبای خلیج فارس در بلوار منتهی به ساحل، اظهار کرد: کمیته نام گذاری و انطباق شهرستان موضوع تغییر نام خلیج فارس را بررسی و به مردم گزارش دهند.

امام جمعه پارسیان از مسئولان بهداشتی و جهاد کشاورزی در خصوص استفاده از کود مرغی در زمین های کشاورزی و شروع بیماری های مرتبط با آن و بوی نامطبوع و آزار دهنده تذکر داد.

امام جمعه شهرستان از بازسازی واقعه غدیر توسط ناحیه مقاومت بسیج ظرف امروز خبر داد و از همه علاقمندان برای بازدید دعوت کرد.