در دیدار فرمانده سپاه پارسیان و رئیس دادگستری مطرح شد؛ هسته های مصلحین در مسیر کاهش طلاق گام بر‌ می دارد/ برخورد با مفسدین اقتصادی باعث دلگرمی مردم می‌شود

در دیدار فرمانده سپاه پارسیان و رئیس دادگستری از اقدامات مناسب هسته های مصلحین در جهت کاهش طلاق قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ فرمانده سپاه پارسیان به همراه جمعی از کارکنانش با رئیس دادگستری پارسیان دیدار کردند.

 

سرگرد مجید رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان در این دیدار با قدردانی از مجموعه دستگاه قضا، گفت: پیگیری حقوق عامه مردم و مبارزه بی امان با مفاسد اقتصادی و اداری و برخورد قاطع با عامل و یا عاملین این مفاسد باعث دلگرمی بیشتر مردم خواهد شد.

 

وی، افزود: همکاری خوب دستگاه قضایی با ناحیه مقاومت سپاه به خصوص در ماموریت های مختلف می تواند زمینه موفقیت بیشتر این ماموریت ها را ایجاد کند.

 

فرمانده سپاه پارسیان با بیان اینکه امیدواری مردم نسبت به قوه قضائیه در سطح بالایی قرار دارد، اظهار کرد: این موضوع نشان از تلاش و کوشش دستگاه قضایی دارد و امروز شرایط فعلی کشور ما شرایط حساسی است و باید همه با هم با اتحاد و انسجام پایه‌های انقلاب اسلامی را همچنان که استوار است مستحکم‌تر کنیم.

 

حسین عباسی، رئیس دادگستری پارسیان نیز در ادامه گفت: دادگستری وظیفه خدمت به مردم را دارد و اگر نیروها نیز کمتر شود وظیفه خدمت گزاری بیشتر می شود و طبق تعهدی که داریم باید با تمام توان خدمت کنیم.

 

عباسی، افزود: بسیج به عنوان یک ضابط قضایی، یک بازوی توانمند برای دستگاه قضایی و یک نهاد دلسوز که تا پای جان در کنار‌ مردم ایستاده است.

 

رئیس دادگستری پارسیان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در موضوع حفظ حقوق عامه ورود می کند، تاکید کرد: در موضوع سرقت ورود جدی کرده ایم و نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند با این پدیده اجتماعی مبارزه کند و باید مردم نیز در این راستا کمک کنند.

 

وی، اقدامات عملی در موضوع پرونده های طلاق و مشاوره های خانواده را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: باید بپذیریم که با تغییر فرهنگ ها و مسائل اقتصادی در سطح کلان، پرونده های طلاق افزایش پیدا کرده است که در بحث مشاوره ها همه تلاش را داریم که با کمک هسته های مصلحین سپاه، این معظل اجتماعی را کاهش دهیم و صلح و سازش را برقرار نماییم.