در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)؛اهدای ۷۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند پارسیان

قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در اجرای طرح محرومیت زدایی، ۷۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند پارسیان تقدیم کرد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مراسم اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند با حضور مسئولین شهرستان، مسئولین قرارگاه خاتم الانبیاء و جمعی از دانش آموزان و مدیران آموزش و پرورش پارسیان برگزار گردید.

 

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در این مراسم با قدردانی از اقدام سپاه برای کمک به محرومیت زدایی و خطاب به برخی از مسئولین در هجمه کار سرهنگی نه فرهنگی به سپاه پاسداران اظهار کرد: برخی تاب و تحمل کار فرهنگی سپاه را ندارند و اینکه خلا فرهنگی را جبران می کند.

 

وی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)همواره در کمک به محرومین مناطق محروم و مرزی کشور پیشقدم است و توانسته بسیاری از کمبود های اقتصادی و مشکلات را رفع و بهبود بخشد.

 

در ادامه حجت الاسلام صیانت، نماینده ولی فقیه در موسسه عمران ساحل نیز به خدمات قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در دوران هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن اشاره و تاکید کرد: در زمان جنگ پشتیبان بود بعد از جنگ بازسازی شهرها و روستاها و امروز نیز محرومیت زدایی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

وی تصریح کرد: همواره در اوایل مهرماه و شروع مدارس تهیه لوازم التحریر یکی از دغدغه‌های این قرارگاه می‌باشد که در شروع سال تحصیلی جدید ۳ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان اهدا شد که سهم شهرستان پارسیان ۷۰۰ بسته بود.