در راستای قرارگاه تحول محلات سپاه پارسیان؛ ۸۰ نفر از نیازمندان روستای قاسمعالی ویزیت رایگان شدند/ خدمت رسانی ادامه خواهد داشت

همزمان با هفته دولت و در راستای قرارگاه تحول محلات سپاه پارسیان نیازمندان روستای قاسمعالی ویزیت رایگان شدند.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ همزمان با هفته دولت، قرارگاه تحول مسجد امام حسن عسکری(ع) روستای قاسمعالی در راستای خدمت رسانی به مردم نیازمند این روستا، ویزیت رایگان را برگزار کرد.

 

ستواندوم پاسدار حسین پاسالاری، معاونت اجتماعی سپاه پارسیان با بیان اینکه در راستای خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان در روستای قاسمعالی برگزار شده است، گفت: روستای قاسمعالی به عنوان یکی از قرارگاههای طرح تحول محلات سپاه پارسیان می باشد که با همکاری شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر شهرستان، اقدام به ویزیت رایگان همراه با داروی رایگان نمودیم.

 

وی افزود: قرارگاه تحول محله اقدامات مناسبی را در جهت خدمت رسانی به مردم روستا انجام داده که ویزیت رایگان یکی از نمونه های بارز آن است که ۸۰ نفر توسط پزشک عمومی و ماما ویزیت رایگان شدند.

 

رضا رضایی نسب، رئیس جمعیت هلال احمر پارسیان نیز در حاشیه این برنامه گفت: علاوه بر داروی رایگان یک پیرا پزشک نیز توسط هلال احمر، کنترل فشار خون مردم را انجام داد، همچنین هزینه این داروها بیش از ۲ میلیون تومان می باشد.

 

این دومین ویزیت رایگان در هفته های اخیر است که شبکه بهداشت و درمان پزشکان خود را در راستای خدمت رسانی به مردم در اختیار قرارگاه تحول محلات سپاه پارسیان قرار می دهد.